Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Siber

bette skriver:

det er SÅ vammelt at tænke på der kravler sådan nogle røvhuller rundt dernede 

fik i det så igen eller?

ja vammelt, det er jo virkelig og det bliver endnu værre hvis du googler og læser om det

Vi har heldigvis 7 9 13 ikke fået det igen!!!

Vi var på en kur i 3 dage så 14 dages pause også 3 dage igen!!!! De siger at kuren er ret effektive, men det smitter jo som bare det, så hvis børnene i børnehaven ikke lige..............ja så kan det jo komme igen og igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Siber

bette skriver:

det er SÅ vammelt at tænke på der kravler sådan nogle røvhuller rundt dernede 

fik i det så igen eller?

ja vammelt, det er jo virkelig og det bliver endnu værre hvis du googler og læser om det

Vi var på en kur i 3 dage så 14 dages pause også 3 dage igen!!!! De siger at kuren er ret effektive, men det smitter jo som bare det, så hvis børnene i børnehaven ikke lige..............ja så kan det jo komme igen og igen!!!

Anmeld

26. maj 2011

Marco2

AG - som er hjemvendt fra fødselsdag hos sviger UDEN Emily 

Hun ville gerne blive og sove ude ved farmor. Jeg har ikke haft en nat uden hende siden september … og inden det kan jeg slet ikke erindre en nat uden hende. Ja ja I tænker det var da også på tide, men uhhh det er altså bare noget andet at hun ikke er hjemme. Det er slet ikke vant til.

Anmeld

26. maj 2011

bette

Siber skriver:

NEJ siber.... de kommer IKKE igen... basta..

har så fået en kur hvor jeg skal æde en pille nu, og 1 pille igen om 2 uger.. og igen 2 iger efter igen

Anmeld

27. maj 2011

Joan ( Smallie )

Joan der igår havde været forlovet i 7 år og røgfri i 18 måneder

Anmeld

27. maj 2011

bette

nu hjemvendt fra operation ... bedøvelsen er ved at fortage sig igen.. og nu aaav

Anmeld

27. maj 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

nu hjemvendt fra operation ... bedøvelsen er ved at fortage sig igen.. og nu aaav

åhh kram til dig Håber hurtig det bliver bedre.

Gik det ellers ok? Var det så i fuld narkose eller?

Anmeld

27. maj 2011

Lene76

bette skriver:

NEJ siber.... de kommer IKKE igen... basta..

har så fået en kur hvor jeg skal æde en pille nu, og 1 pille igen om 2 uger.. og igen 2 iger efter igen

så heldige er vi osse.....  vi har lige taget nr 2 pille idag. og her håber jeg osse på at de 7-9-13 ikke kommer igen  for ja det er mega vammelt

Anmeld

27. maj 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

åhh kram til dig Håber hurtig det bliver bedre.

Gik det ellers ok? Var det så i fuld narkose eller?

jaaa var helt væk.. heldigvis da.. :S 

men det hele gik godt.. og jeg var mega hurtigt på benene igen.. da jeg vågende fra nakosen, var jeg lidt forvirret fordi jeg havde drømt jeg var sammen med steffen i himlen.. og pludselig vågner jeg op der.. :S

satte mig op med det samme... og så tja.. vandrede jeg på toilettet. 20 min efter var jeg på vej hjem. 

men ja det gør da ret nas nu.. men går i bad om lidt og får skyllet lidt med køligt vand.. og så æde noget smertestillende.. og på hovedet i seng.. 

Anmeld

27. maj 2011

bette

Lene76 skriver:

så heldige er vi osse.....  vi har lige taget nr 2 pille idag. og her håber jeg osse på at de 7-9-13 ikke kommer igen  for ja det er mega vammelt

jeps monster vammelt. 

zzZZZ  er træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.