Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Lise

Kaufie skriver:

Som i den kommende weekend, hvor der er Karneval (og pis) i gaderne- eller i den næste næste weekend som i efter Kr.Himmelfartsdag?

Nej, denne weekend skal jeg noget så spændende som manuduktionskursus, fredag 16-21, lørdag og søndag 9-16.30. Og SÅ skulle den weekend da vist være overstået.

Næste weekend, som i den med kristi Himmenfart - kommer torsdag til søndag, så Daddy herhjemme kan få byggero, bedste kan passe børn, og mor her kan studere lidt inden eksamen om 12 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kaufie

bette skriver:

ja heldigvis er det overstået med en pille.. 

måtte kvase en til mikkel og proppe i en dolmino og putte ekstra sukker i for at være sikker på at han åd det.. det virkede. 

hmmm tja.. hvordan tager han det. synes egentllig han tager det ret flot.. alt taget i betragtning. 

han spørger sommetider efter ham og siger fx "jeg vil ha min far" og der er bare ik noget jeg hellere ville end give ham det han har brug for, men med dette kan jeg bare ikke  

han siger også til de andre børn at hans far er død... sagt på en drillende måde.. det gør gør bare pisse ondt at høre.. og stor tuder altid for mig selv bagefter.. 

men ja alt i alt klare han sig godt.. men han har svært ved at udtrykke sine følelser omkring det.. og siger stadig når han ser en helikopter.. at det er far der flyver i den.. 

Det må virkelig være hårdt at høre Mikkels savn efter sin far - oveni dit eget savn selvfølgelig. Kram til dig Heidi!

Anmeld

26. maj 2011

Lise

Kaufie skriver:

Tro mig - det undrer vi os også meget over!

Man er virkelig hensat til Jensens eller Bones hvis man vil spise ude i Aalborg med børn - og det er bare knapt så spændende!

ADR! Så vil jeg hellere lave min mad selv!

Anmeld

26. maj 2011

linemus

Lise skriver:

Nej, denne weekend skal jeg noget så spændende som manuduktionskursus, fredag 16-21, lørdag og søndag 9-16.30. Og SÅ skulle den weekend da vist være overstået.

Næste weekend, som i den med kristi Himmenfart - kommer torsdag til søndag, så Daddy herhjemme kan få byggero, bedste kan passe børn, og mor her kan studere lidt inden eksamen om 12 dage.

Det kan være, vi støder på hinanden så, hvis du kan løfte snuden fra bøgerne

Anmeld

26. maj 2011

Lise

linemus skriver:

Det kan være, vi støder på hinanden så, hvis du kan løfte snuden fra bøgerne

Det er intet problem at få snuden ud af bøgerne - problemet er snarere at holde snuden deri. Jeg er virkelig ukoncentreret (og uinteresseret).

Anmeld

26. maj 2011

Siber

nu med børneorm... jaaaa hvorfor ik kom med lortet.. som om jeg ik står  i lort nok til halsen....!!!!! 

fik et panikanfald i telefonen til vagtlægen... kæft hvor pinligt.. sad bare og hylede og kunne slet ikke trække vejret.. og mit hjerte hamrede afsted.. 

det der har vi lige været igennem

Men det er heldigvis "bare" en pille kur, så var vi klar igen!!

Men nu står den virkelig på håndvask og håndvask og atter håndvask!

Ikke tænk på lægen, kram til dig

Anmeld

26. maj 2011

Siber

Marco2 skriver:

Ag - 2 timers tennis igår aftes og 9 km gåtur idag 

waauuu du er flink!!

jeg var til pilates for første gang ever i går, og av for den mine mavemuskler i dag

men det skal vel gøre ondt får det gør godt eller..................

Anmeld

26. maj 2011

bette

Siber skriver:

det der har vi lige været igennem

Men det er heldigvis "bare" en pille kur, så var vi klar igen!!

Men nu står den virkelig på håndvask og håndvask og atter håndvask!

Ikke tænk på lægen, kram til dig

har også købt hånd desfinficerende gel.. jeg skal ikke nyde mere af de kræ... næh nej du.. 

og sengetøjet er skiftet.. og der er støvsuget i bund... håndklæder vasket og jeg skal gi dig

Anmeld

26. maj 2011

Siber

bette skriver:

har også købt hånd desfinficerende gel.. jeg skal ikke nyde mere af de kræ... næh nej du.. 

og sengetøjet er skiftet.. og der er støvsuget i bund... håndklæder vasket og jeg skal gi dig

ja der er ikke andet at gøre, men jeg må indrømme at jeg synes nu også at det var meget klamt, og jeg mener MEGET!! Men det er så også en af de glæder man skal igennem når man har børn!!!!Yjarks

Anmeld

26. maj 2011

bette

Siber skriver:

ja der er ikke andet at gøre, men jeg må indrømme at jeg synes nu også at det var meget klamt, og jeg mener MEGET!! Men det er så også en af de glæder man skal igennem når man har børn!!!!Yjarks

det er SÅ vammelt at tænke på der kravler sådan nogle røvhuller rundt dernede 

fik i det så igen eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.