Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Marco2

Lise skriver:

Det samme som Caspers 4 mdrs tal

Kiggede lige i Emsens og hun var 62 og vejede 6000 så Smilla er mindre.  Nå, det vil jeg ikke bekymre mig om.  Men Casper er da normal nu ikke? ALtså lille men alt ok?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Lise

Marco2 skriver:

Kiggede lige i Emsens og hun var 62 og vejede 6000 så Smilla er mindre.  Nå, det vil jeg ikke bekymre mig om.  Men Casper er da normal nu ikke? ALtså lille men alt ok?

AG

Han er bare en lille lort!!!  

Han er blevet tjekket i hoved og røv af egen læge, sundhedsplejersker og børnelæge jeg ved ikke hvor mange gange, og han er bare fin. Og lillebitte. Men det er hans mor også, så det er der ikke noget unormalt i  

Anmeld

26. maj 2011

Marco2

Lise skriver:

Han er bare en lille lort!!!  

Han er blevet tjekket i hoved og røv af egen læge, sundhedsplejersker og børnelæge jeg ved ikke hvor mange gange, og han er bare fin. Og lillebitte. Men det er hans mor også, så det er der ikke noget unormalt i  

Jamen jeg er ikke nervøs, og det var SP'en heller ikke. Hun syntes bare vi så småt skulle igang med grøden så der kom lidt mere ned i Smilsens mave. Og Smilla er også begyndt at vågne om natten og vil spise, så det er nok på tide at komme igang, så jeg må ned og købe rismel eller hvad det nu bliver vi kommer til at starte med.

Anmeld

26. maj 2011

linemus

bette skriver:

nu med børneorm... jaaaa hvorfor ik kom med lortet.. som om jeg ik står  i lort nok til halsen....!!!!! 

fik et panikanfald i telefonen til vagtlægen... kæft hvor pinligt.. sad bare og hylede og kunne slet ikke trække vejret.. og mit hjerte hamrede afsted.. 

Øv hvor træls (og lidt klamt ) med orm

Lille søde pige, jeg har sådan en lyst til at kramme dig i lang tid. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt du må have det. Hvordan har Mikkel det? Jeg tænker på, hvordan det har taget på ham at miste sin far?

Anmeld

26. maj 2011

linemus

Lise skriver:

Lise - overspringshandler!!!!

Line - ditto

Kender du forresten et godt brunch-sted i Aalborg, Lise?

Anmeld

26. maj 2011

Lise

linemus skriver:

Line - ditto

Hmmm, kommer så sjældent ud, men har spist brunch på Vesterå, og det var rigtig godt

Anmeld

26. maj 2011

Kaufie

Marco2 skriver:

AG - med lille pige på kun 5500 g og 64 cm til 4 mdr. tjek ved SP 

Naja var også 64 cm på sin 4 mdrs dag - og vejede så godt nok 7 kg....

Nu her ved 5 mdrs undersøgelse (5,5 md) blev hun mål til det samme, og havde taget 300 g på.... 

Men begge gange sagde de, at hun ligger lige præcis på gennemsnitskurven - så........

Anmeld

26. maj 2011

Kaufie

linemus skriver:

Line - ditto

Har du prøvet Café Vi 2? (den hed Cafe Obl før - inden på Obels Plads...)

Godt med plads til børn også - og pusleplads..... Men måske lidt øv, hvis du er afsted uden børn og ikke gider SE/HØRE på andres børn....

Anmeld

26. maj 2011

linemus

Lise skriver:

Hmmm, kommer så sjældent ud, men har spist brunch på Vesterå, og det var rigtig godt

Ja, jeg render heller ikke i byen hver lørdag, men tænkte du måske havde været et sted, når du har været heroppe Jeg vil kigge på Vesterå, tak.

Anmeld

26. maj 2011

linemus

Kaufie skriver:

Har du prøvet Café Vi 2? (den hed Cafe Obl før - inden på Obels Plads...)

Godt med plads til børn også - og pusleplads..... Men måske lidt øv, hvis du er afsted uden børn og ikke gider SE/HØRE på andres børn....

Tak Der er en baby med, men ikke min (tørrer sved af panden i lettelse), så det vil jeg også lige kigge på. Jeg kan sagtens abstrahere fra baby/børnestøj, når det ikke er mine egne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.