heaven skriver:
godt hun er puttet dejligt igen
kan godt forstå du kan blive rigtig meget frustreret, og det er fint du ringer til kommunen og siger at du har brug for at det går stærkere nu med den aflastning...
Men hvad med dine svigerforældre?? kunne de tage ungerne til en overnatning en gang imellem?? så du kan sove, græde, skælde ud, kigge billeder og mindes alt det dejlige i havde sammen osv osv?? hvad siger Mikkel til det hele, spørger han efter sin far?? Er i sammen på kirkegården??
Synes bestemt også at du skal høre lægen om der er noget hjælp at hente, det tror jeg da bestemt der er.... der må være en forening eller noget???
der er ikke den store hjælp at hente ved svigerne.. de magter ikke ungerne. så har intet aflastning.. og hvis de tager mikkel fx så kommer de kl. 10 scarp næste dag med ham. Hvis man da er så heldig at de vil have ham overnattede.
de har endnu ikke haft begge unger... og aldrig passet simone udover nogle timer om dagen en enkelt gang hvor jeg skulle opereres..
de skal dog ha dem begge på lørdag.. jeg skal til fætterkusine fest.. eller dvs jeg tager med og spiser og hilser på folk og tager hjem igen og hænger lidt ud med mine veninder...
det er meningen de skal have dem begge overnattende.. men.. jeg har min tvivl om det.
det var det samme da steffen levede.. de spurgte aldrig om de måtte passe mikkel eller hente ham fra børnehave eller lign. det var kun os der spurgte dem.. og det var måske 1 gang hver 4. måned det skete.
hvis jeg selv var bedstemor ville jeg da med glæde tage ungerne en gang i mellem.
ej skal ikke klage.. de har jo også deres sorg at kæmpe med.. og det er jo forståeligt.
Mikkel spørger knap så meget efter hans far som han har gjort. og græder ikke så ofte.. men han er begyndt at spørge mig om jeg er ked af det..
vi er ikke så meget sammen på kirkegården... jeg har ikke overskud til at han løber sådan rundt når vi er der.
men han har da været med og sætte blomster i fars have.. som vi kalder det. men han kan ikke helt forstå hvor alle de blomster far fik til begravelsen er henne..
jeg er ked af at jeg brokker mig sådan.. burde jeg jo slet ikke.. der er jo andre folk der har det værre end mig..
og det er træls det lige gik udover jer herinde.. ikke lige min mening.. blev bare frustreret og ked af det