Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jaaa var helt væk.. heldigvis da..  

men det hele gik godt.. og jeg var mega hurtigt på benene igen.. da jeg vågende fra nakosen, var jeg lidt forvirret fordi jeg havde drømt jeg var sammen med steffen i himlen.. og pludselig vågner jeg op der..

satte mig op med det samme... og så tja.. vandrede jeg på toilettet. 20 min efter var jeg på vej hjem. 

men ja det gør da ret nas nu.. men går i bad om lidt og får skyllet lidt med køligt vand.. og så æde noget smertestillende.. og på hovedet i seng.. 

Åhh søde var det så en dejlig drøm om ham? Hvad med ungerne er de hjemme?

Godt du fik det som du ville have det. Så  vi ofr det bliver rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhh søde var det så en dejlig drøm om ham? Hvad med ungerne er de hjemme?

Godt du fik det som du ville have det. Så  vi ofr det bliver rigtig godt

ungerne var hos farmor og farfar.. men kl. 18 kom farmor med simone som skulle sove hjemme.. og her kl. 9.30 kommer de med mikkel også..ja de skulle jo nødig ha ham for længe jo.. :S

det var en skøn drøm om ham.. vi var oppe i himlen og han var nærmest gennemsigtig med lys omkring.. han holdt mig så tæt, men dog kunne jeg ikke høre hans hjerte slå. Men han fortalte at han elskede os..

håber det er blevet som jeg ville.. men det er svært at svare på før det er helet op igen. :)

Anmeld

28. maj 2011

..

Rikke - vejer under 70 Den dag har jeg godt nok ventet længe på, troede faktisk ikke den ville komme da jeg vejede 117 kg..

Anmeld

28. maj 2011

Kaufie

Macrolf skriver:

Rikke - vejer under 70 Den dag har jeg godt nok ventet længe på, troede faktisk ikke den ville komme da jeg vejede 117 kg..

Sådan!

Anmeld

28. maj 2011

Monica

Macrolf skriver:

FLOT. Det er også mit mål. Har tabt 12 kg,men mangler liiige lidt endnu...

Anmeld

28. maj 2011

Siber

Macrolf skriver:

waauuu du er sej!!!

Jeg er også gået igang. Inspireret af dig. Så det er nul sukker, spise sundt og træne. En planlagt usund dag om måneden. A giver mig bonus i form af penge, så kan jeg købe lige det jeg vil.

Her er det ikke så meget kilo, men mere min mave der skal trække sig ind igen. men da jeg startede vejede jeg 63,5 og efter 2 uger sagde den 60,8. Så det går ned ad. Jeg måler mig også om maven og efter 2 uger var der røget 5 cm

Men du er sej

Anmeld

28. maj 2011

..

Siber skriver:

waauuu du er sej!!!

Jeg er også gået igang. Inspireret af dig. Så det er nul sukker, spise sundt og træne. En planlagt usund dag om måneden. A giver mig bonus i form af penge, så kan jeg købe lige det jeg vil.

Her er det ikke så meget kilo, men mere min mave der skal trække sig ind igen. men da jeg startede vejede jeg 63,5 og efter 2 uger sagde den 60,8. Så det går ned ad. Jeg måler mig også om maven og efter 2 uger var der røget 5 cm

Men du er sej

Sejt! Jeg er glad for at jeg kan inspirere andre, jeg er simpelthen så glad for det jeg har gjort! Nu mangler jeg kun omkring 5 kg så er jeg der jeg skal være, det er slet ikke til at fatte. Så skal jeg igang med at omlægge kosten til at holde vægten, håber så meget at det lykkedes

Anmeld

28. maj 2011

birgittemarie

bette skriver:

ungerne var hos farmor og farfar.. men kl. 18 kom farmor med simone som skulle sove hjemme.. og her kl. 9.30 kommer de med mikkel også..ja de skulle jo nødig ha ham for længe jo..

det var en skøn drøm om ham.. vi var oppe i himlen og han var nærmest gennemsigtig med lys omkring.. han holdt mig så tæt, men dog kunne jeg ikke høre hans hjerte slå. Men han fortalte at han elskede os..

håber det er blevet som jeg ville.. men det er svært at svare på før det er helet op igen.

Wauw Heidi, det lyder som om, du virkeligt var hos ham. Det minder i hvert fald meget om de nærdødsoplevelser, jeg har hørt og læst om. Så du det program, der hed Sjæl & Videnskab på DR2 for et stykke tid siden?

Nå, men det lyder i hvert fald som om, du var hos ham og du valgte at gå tilbage til livet og Mikkel og Simone. Det er sgu vildt nok. Og det må have været vidunderligt at se ham. Og mystisk at vågne

Jeg håber oplevelsen gav dig noget godt?

Knus Birgitte

Anmeld

29. maj 2011

Lene76

Lene - total overskud idag.... har været henne og træne, vasket trappe og nu er jeg ved og bage boller  go søndag piger

Anmeld

29. maj 2011

..

tænker på Tynen.. Nogen der har hørt fra hende for nylig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.