Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Siber

Rikke - home sweeeet home, og nu er det slut med vinter, der er 17 grader her!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

linemus

Line - syg og meget stakkels Glæder mig dog til imorgen, hvor jeg kan få lov til at være syg i fred.

Anmeld

10. april 2011

ka li ja

linemus skriver:

Line - syg og meget stakkels Glæder mig dog til imorgen, hvor jeg kan få lov til at være syg i fred.

god bedring søde

Anmeld

11. april 2011

linemus

ka li ja skriver:

god bedring søde

Tak

Anmeld

11. april 2011

linemus

Line - kan stadig bare ligge her og være stakkels. Spild af godt solskinsvejr. Er der nogen der har en superkur mod influenza??

Anmeld

11. april 2011

Kaufie

Mette, trækker tiden..... Naja sover dejlig tungt efter svømning..... og jeg skal være alene med ungerne til kl 22. William har det sikkert også riiigtig fint i BH....

.....og god bedring til Line.......

Anmeld

11. april 2011

Mary

Maria - er meget meget træt af uforklareligt årsager. Så går man her og tror at foråret skulle give mere energi, snork!  Kæmper mig frem til kl 15, hvor jeg kan hoppe på en bus og idag tillade mig, at tage hjem uden børn og blunde indtil Henrik dukker op med alle tre.....på cykel  

Anmeld

11. april 2011

Susan1978

Susan, som har bagt tripple chokolat muffins siden kl 1930, men der er også 96 stk... aldrig har jeg bagt så mange muffins.

og som i dag blev udnævnt til månedens kollega/medarbejder for 2. gang.. sidst var i september 2010.. noget må jeg da gøre rigtigt.

Anmeld

12. april 2011

Kaufie

Mette, på vej i IRL mødregruppe - men vil lige sende denne her:  til seje fædre med masser af plads på cyklen, til en supermom, som også er en super-kollega og kagekone....... og til alle I andre supermoms, der formår at holde den kørende med mere eller mindre umulige og enormt elskelige unger.......

Anmeld

12. april 2011

linemus

Line - nu med kun lidt feber, men ingen smagsløg + en feberramt baby Så kan man jo altid sumpe til Fra skrot til slot og Ekstrem hjemmeservice og tude over at der er andre mennesker der har det langt værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.