Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

linemus

ka li ja skriver:

karina - er simpelthen sååååååå forelsket, og savner min kæreste, som jeg ikke har set siden SIDSTE SØNDAG!!!!

Nåååååååårrhhh, din lille stakkel

Men hvor er det dejligt, at du er blevet så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Kaufie

ka li ja skriver:

fik du fat i hende??

jepsen - teknik og svigermor..... baaaad combi....

Anmeld

14. april 2011

linemus

Line - fik besøg af SP i går (ja, jeg havde så sendt afbud, men hun havde ikke fået beskeden), som skulle kontrolveje Sofie. Hm, hun vejer nu 8,2 kg. Dvs. hun har taget 300 g på siden 31. januar. Det' da ik' meget Så nu ville hun lige vende det med lægen. Ih, føler lidt de bare skal blande sig uden om, for hun er jo stadig verdens gladeste baby i fuld udvikling. Nå, nu må vi se, hvad lægen siger til 1 års undersøgelsen. Det' jo nok fordi hun ikke får kød

Line - nu med feber på 5. dagen - smutter til lægen i eftermiddag...

Anmeld

14. april 2011

Kaufie

Mette - nu med rullende datter...... ihvert fald fra ryg til mave...

Anmeld

14. april 2011

Siber

Kaufie skriver:

Dygtig pige!

Astrid er absolut ikke en rullende pige, hun ligger flad som en pandekage, pæcis som sine to søstre også gjorde - hun skulle jo helst ikke blive det sorte får

Anmeld

14. april 2011

Siber

Rikke - skal på påskeferie i morgen, til solskinsøen. Burde egentlig pakke, men kan ikke overskue det, da halvdelen af det tøj jeg tænkte vi skulle have med hænger på tørresnorren (halv tørt) og resten ligger i vasketøjskurven. Gider altså ikke slæbe vasketøj med hjem til min moar, men hva fan skal jeg gøre???
Derfor sidder jeg her, og laver overspringshandlinger!!!

Anmeld

14. april 2011

Siber

Rikke - ej skal vi virkelig starte påske ferien med opkast???? Astrid har kastet op 2 gange nu??? øv øv håber bare det er det. ej og vi skal have dåb på søndag, og jeg skal lave min første kage. for at vi andre ikke begynder

Anmeld

14. april 2011

linemus

Siber skriver:

Rikke - ej skal vi virkelig starte påske ferien med opkast???? Astrid har kastet op 2 gange nu??? øv øv håber bare det er det. ej og vi skal have dåb på søndag, og jeg skal lave min første kage. for at vi andre ikke begynder

Håber I får en god ferie og barnedåb uden opkast og anden sygdom (selvom jeg er noget stresset over din kage-debut ).

Anmeld

14. april 2011

linemus

Kaufie skriver:

Du ville nok også være blevet noget overrasket, hvis hun var begyndt at slå kolbøtter

Anmeld

14. april 2011

linemus

Line - træt og plat, men nyder bare aftenen, når alle andre sover (inkl. manden i sofaen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.