Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Lene76

whau Bette det må ha været det fedeste  Tillykke med din nye titel som papmoster og fødselshjælper

Tænk at man kan blive så overrasket hver gang man starter op med træning igen at man får såååååååååååååååååå ondt i alle musklerne..... av av siger jeg bare, men om et par mdr er jeg smækker lækker igen, det er jeg sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Kaufie

Mette fik i aftes den triste besked om at min søsters hund skal aflives i dag. Den er kun 2 år og virkelig en dejlig hund. MEN hun har en brist de ikke kan leve med - visse personer trigger noget i hende, så hun gør og gør udfald mod dem. Hun har IKKE snappet eller bidt - men bare frygten for at hun kan komme til det er desværre nok. De har gået til træning fra hun var lille, så det er ikke fordi de har ladet stå til..... ØV, William ELSKER den hund og de leger simpelthen så godt når de er sammen.

RIP Allie - hils i hundehimlen.....

Anmeld

7. april 2011

Marco2

AG - snart på vej på forlænget weekend til København. Glæder mig til at komme lidt ud  Så god weekend allihop 

Anmeld

7. april 2011

Susan1978

Susan nu med zumba til wii - det har også været længe ventet..  release dato hed dengang 28 februar..  men nu har jeg den og det er ret sjovt.. ea og jeg har danset 45 min her til aften.. puhh vi svedte..

Anmeld

7. april 2011

..

Susan1978 skriver:

Susan nu med zumba til wii - det har også været længe ventet..  release dato hed dengang 28 februar..  men nu har jeg den og det er ret sjovt.. ea og jeg har danset 45 min her til aften.. puhh vi svedte..

Er det noget du vil anbefale at man køber?

Hvis man får sved på panden, stadig kan være hjemme ved ungerne og det er sjovt, så er jeg klar

Anmeld

7. april 2011

Mary

Macrolf skriver:

Hvis man får sved på panden, stadig kan være hjemme ved ungerne og det er sjovt, så er jeg klar

Jeg synes det er mega hårdt!!!  Men min form er nok heller ikke noget man bør sammenligne sig med 

Anmeld

7. april 2011

Susan1978

Macrolf skriver:

Helt kart Rikke, du er jo total wii haj, så zumba skal du da også ha... Altså det vi dansede mindede lidt om dengang man stod foran sit fjernsyn og lavede aerobic bare med zumba dans.. Men der er andre ting hvor man får point og låser flere og flere danse op og man kan også spille flere hvor det gælder om at ramme moves'ne bedst og få point på den måde..

Anmeld

8. april 2011

linemus

Susan1978 skriver:

Helt kart Rikke, du er jo total wii haj, så zumba skal du da også ha... Altså det vi dansede mindede lidt om dengang man stod foran sit fjernsyn og lavede aerobic bare med zumba dans.. Men der er andre ting hvor man får point og låser flere og flere danse op og man kan også spille flere hvor det gælder om at ramme moves'ne bedst og få point på den måde..

Super. Det har jeg længe ville spørge dig om, men har så glemt det igen, men du har så heller ikke haft det Jeg fik "Dance Workout" i julegave, og det er rigtig godt, men svært, så man skal øve sig. Dog synes jeg ikke brugerfladen/mulighederne er noget at råbe hurra for, især sammenlignet wii fit. Så jeg tror jeg skal ønske mig Zumba spillet også

Er det noget for små børn? Nanna og Signe har været til børnezumba med bh'en engang, og Nanna er helt solgt og kan rigtig dreje rundt med numsen Så hun vil gerne være med til at danse.

Anmeld

8. april 2011

linemus

Line - med hjemmearbejdsdag

Anmeld

8. april 2011

..

Susan1978 skriver:

Kanon, det må jeg købe. Spil med motion for motionens skyld mister jeg hurtigt intereressen for men når det er noget med at man kan blive bedre og låse flere "baner" op - så er konkurrence-Rikke tændt

Er spændt på om Smilla også kan finde ud af det, hun er ikke den store computer/wii haj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.