Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

linemus

bette skriver:

heidi som er total smadret efter en laaaaang aften/nat som fødselshjælper.. fanastisk oplevelse.. så nu er jeg igen blevet papmoster og jeg klippede navlensnoren.. det var så stort..

lige lidt godt indover den mørke tid

Ej, jeg får helt gåsehud Det må have været en fantastisk oplevelse. Tillykke!!! Dreng/pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Kaufie

Mette, ønsker Bette tillykke med pap-moster-titlen - det må være så vildt at opleve en fødsel "udefra"....

......og som er på vej til 1.gang babysvøm med Najsen - efter en nat, hvor hun bare har spist og spist og spist..... Spændende kombination....

Anmeld

4. april 2011

Joan ( Smallie )

Joan der nu er hjemvendt fra 2 års undersøgelse med lille pigeen som ikke er så lille mere. 12.5 kg og 82 cm blev det til og hun er en fin pige. Men det er jo rart nok at få at vide alligevel

Ønsker bette tillykke med den nye tittel igen.

Og syntes også ligesom Line at hendes lille mus er blevet stor men dejlig ser hun altså ud.

Og som forresten er ved at bage rugbrød for første gang

Anmeld

4. april 2011

birgittemarie

Nova Maria - Klokken var lidt i fem / sig UHUUH / jeg kørte baglæns hjem

Anmeld

4. april 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Lene76 skriver:

du ska se det kommer til at gå som smurt...... håber T kommer under de 2 som er hans Mål

Go Weekend og nyd det gode vejr imorgen

Han kom under de 2  1:56, men han var lidt skuffet. Havde håbet på mindre. Men er stolt af ham. Varmen havde vist overrasket så de sidste 3 kilometer havde været sååå hårde! Men nu har han da gennemført 

Anmeld

4. april 2011

Kaufie

Marco2 skriver:

Han kom under de 2  1:56, men han var lidt skuffet. Havde håbet på mindre. Men er stolt af ham. Varmen havde vist overrasket så de sidste 3 kilometer havde været sååå hårde! Men nu har han da gennemført 

Sejt!

Anmeld

4. april 2011

ka li ja

birgittemarie skriver:

hahahahahaha hvor er hun go

Anmeld

5. april 2011

bette

linemus skriver:

Ej, jeg får helt gåsehud Det må have været en fantastisk oplevelse. Tillykke!!! Dreng/pige?

det var så fed en oplevelse.. og en rigtig stor ære at jeg måtte tage med og støtte hende. hendes mand er udsendt til afganistand og kommer ikke hjem på leave før midten af maj.. så er glad for at kunne være der for hende..

det blev en dreng.. og han er bare dejlig

Anmeld

5. april 2011

Kaufie

Mette, vil bare sige godmorgen og lave indlæg nr 6000!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.