Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

ka li ja

karina - er ikke helt klar til at sove endnu... men hvad skal jeg så lave.....? gider heller ikke klippes lige nu, og der er sikkert ikke noget spændende i fjerneren...

jeg sætter mig sgu til at læse så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Hyner

Påskeferie!!! Ses om 11 dage, suckers!!!

Muhahaha!

Anmeld

16. april 2011

Grynt

Nyder at Aske er rejst på påskeferie over til hans moster. Han kommer til at råhygge sig  Han har endda lavet en afskeds gave til mig, som var et påskeæg i perler

Freja nyder også roen men sørger selv for extra spillopper, så mor skal nok få sit at se til alligevel   Nu med en tube tandpasta og en toilet rulle mindre.

Tilgengæld vil jeg nyde at sy lidt idag. Min mor kommer i aften så Peter og jeg kan komme ud og spille/høre musik jubiiiii. Glæder mig til at se andet end indersiden af mine vægge og lægers venteværelser

Anmeld

16. april 2011

Marco2

Grynt/Tina skriver:

Nyder at Aske er rejst på påskeferie over til hans moster. Han kommer til at råhygge sig  Han har endda lavet en afskeds gave til mig, som var et påskeæg i perler

Freja nyder også roen men sørger selv for extra spillopper, så mor skal nok få sit at se til alligevel   Nu med en tube tandpasta og en toilet rulle mindre.

Tilgengæld vil jeg nyde at sy lidt idag. Min mor kommer i aften så Peter og jeg kan komme ud og spille/høre musik jubiiiii. Glæder mig til at se andet end indersiden af mine vægge og lægers venteværelser

Det er dig så meget vel undt. Så NYYYYYYD aftenen.

Anmeld

16. april 2011

Grynt

Marco2 skriver:

Det er dig så meget vel undt. Så NYYYYYYD aftenen.

1000 1000 tak

Anmeld

16. april 2011

Lene76

Lene - total træt efter en spinningtime i formiddages og en lang gåtur med alle ungerne og Johnny..... tror vi har gået en 5-7 km så mine ben er nok som bropæle imorgen

Go fornøjelse Tina, håber i får en super aften lidt væk fra det hele i aften.

Husk at det er imorgen kørene danser.......

Anmeld

16. april 2011

Siber

Grynt/Tina skriver:

Hvor er du heldig og nyd det

Knus Siber misundelig!!

Anmeld

16. april 2011

Siber

Rikke - har bagt/lavet 2 dåbskager til i morgen,hvor vores lille mulle skal døbes!!!

Billederne får i ca om et halvt år

skal snart se dyner så jeg er frisk til i morgen, den store dåbsdag!!!

Anmeld

16. april 2011

Kaufie

Mette , hvis mand er ved at endevende soveværelset da vi har set en loppe idag.... William og jeg har i en uges tid været plaget af det vi troede var myggestik, men måske er loppebid istedet! Kattene fik en pipette, men der er ingen spor i deres pels?????

Anmeld

16. april 2011

Lene76

så er der bagt boller og kage til imorgen.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.