Hej Line - hvis det er den samme influenza, som vi havde herhjemme i februar, så er det helt normalt med feber i flere dage. Jeg startede med feber natten til mandag og slap først fri af dens tag om lørdagen. Jeg var til læge fredag for at få tjekket at det "ikke var andet end influenza".
Hvad med ungerne - er de også ramt? William havde feber da jeg hentede ham fredag - og den varede så ca 14 dage, hvor han i slutningen startede dagen feberfri - men så kom den snigende op af dagen.
Tak. Jeg orker bare ikke at tage til lægen bare for at få at vide, at det er en virus. Jeg er snottet og hoster rigtig meget - sådan en tør hoste, der sidder i brystkassen. Gjorde du også det?
Sofie havde feber i lørdags, var i dp mandag og havde feber igår. I dag er hun også hjemme, men var feberfri sidst jeg tjekkede. Hun er dog noget så monstersnottet og hoster ligesom mig.
De andre er ikke ramt, men bliver det garanteret snart. På skift! Og ikke nok med det, så skal jeg hver dag høre på manden, der piver over, at han måske også bliver syg. Ej, jeg går helt ned, hvis han også lægger sig 
Det er bare så dårligt timet. Jeg er jo i aktivering, og jeg er bange for, at de kan sige, at jeg ikke har gennemført det, hvis jeg har alt for mange sygedage, og så skal jeg sidde der dag ud og dag ind om igen. Og imorgen er der møde i a-kassen, og det skaber garanteret bare problemer, hvis jeg melder mig syg der. Synes a-kassen kan være lidt tung at danse med på det område.
Line - nu stakkels og pessimistisk
Anmeld