Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

..

Har fridag, har malet lofter på alle 4 værelser i det nye hus, fået taget mig sammen til at bestille nyt pas (har været udløbet siden 2008) og nyt kørekort (havde et af de gammeldags slags, helt ødelagt af at ligge i lommen) og sidder nu i sofaen og ser VH1 - 90'er disco - har lige set Mr Vain og det fortsætter i den stil - føler helt trang til at drikke mig i hegnet i kirsebærvin og andet billigt klamt stads men drak dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Tut

Kan mærke at det bliver en god weekend.

Anmeld

8. april 2011

Susan1978

linemus skriver:

Super. Det har jeg længe ville spørge dig om, men har så glemt det igen, men du har så heller ikke haft det Jeg fik "Dance Workout" i julegave, og det er rigtig godt, men svært, så man skal øve sig. Dog synes jeg ikke brugerfladen/mulighederne er noget at råbe hurra for, især sammenlignet wii fit. Så jeg tror jeg skal ønske mig Zumba spillet også

Er det noget for små børn? Nanna og Signe har været til børnezumba med bh'en engang, og Nanna er helt solgt og kan rigtig dreje rundt med numsen Så hun vil gerne være med til at danse.

jeg vil helt klart sige de små kan hygge sig sammen med jer også..

jeg havde både Emil og Ea med på gulvet, Emil mistede dog interessen efter 10 min.. da han så sit snit til at spille på Eas nintendo ds i stedet..

men de skal jo bare gøre som damen i spillet gør..

der er også trænings moduler, dem synes EA var ret gode, for så lærte hun trinene.

noget af det er ret svært at følge med i synes jeg.... men man må jo bare gøre det så godt man kan.. der er jo inden der kan se hvis man ikke lige har armene rigtigt med..

Anmeld

8. april 2011

Susan1978

Macrolf skriver:

Kanon, det må jeg købe. Spil med motion for motionens skyld mister jeg hurtigt intereressen for men når det er noget med at man kan blive bedre og låse flere "baner" op - så er konkurrence-Rikke tændt

Er spændt på om Smilla også kan finde ud af det, hun er ikke den store computer/wii haj

se mit svar til LIne..

Anmeld

8. april 2011

Susan1978

Macrolf skriver:

Har fridag, har malet lofter på alle 4 værelser i det nye hus, fået taget mig sammen til at bestille nyt pas (har været udløbet siden 2008) og nyt kørekort (havde et af de gammeldags slags, helt ødelagt af at ligge i lommen) og sidder nu i sofaen og ser VH1 - 90'er disco - har lige set Mr Vain og det fortsætter i den stil - føler helt trang til at drikke mig i hegnet i kirsebærvin og andet billigt klamt stads men drak dengang

uha ja det var tider...

Anmeld

9. april 2011

bette

lige fældet 2 treer og klippet hækken

Anmeld

9. april 2011

Joan ( Smallie )

Joan hvis unger så en kalv blive født idag.

Anmeld

10. april 2011

Lise

Lise - vågnede op og troede at det var mandag. Men da jeg så fandt ud af at det bare var søndag, blev jeg helt træt ved tanken... Andre der synes at weekenderne er de hårdeste?

Anmeld

10. april 2011

Joan ( Smallie )

Lise skriver:

Lise - vågnede op og troede at det var mandag. Men da jeg så fandt ud af at det bare var søndag, blev jeg helt træt ved tanken... Andre der synes at weekenderne er de hårdeste?

Ja lige idag med sur børn og sur mand der ikke mener han kan lave en skid med hans dårlig ryg, Ja så syntes jeg weekenden er hård.

Det kan gå til daglig hvor han skal vartes op men det bliver godt nok til meget når det er dem alle 3 og man gerne vil have lavet lidt i haven så man kan blive helt klar til dagplejebørn.

Anmeld

10. april 2011

Kaufie

Lise skriver:

Jep.... for der er ikke de der stille perioder uden mand og børn, der liiiige skal bruge en....

En af mine kollega sagde engang, at hun slappede af når hun trådte ind af døren på arbejdet, for så kunne hun da selv tilrettelægge de næste 7-8 timer....

......men nu også lidt hyggeligt at have nogen at dele rundstykkerne med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.