Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Monica

Monica -har haft en super tur i zoo med 2 søde børn... Hva mere kan man forlange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Marco2

AG - træt efter en dag alene med tøserne, men vi har haft en dejlig dag, men er godt nok brugt nu. Så roen lægger sig stille her på Solbjergvej, jeg sidder med den bærbare og en kop varm kakao og når den er drukket, vil jeg gå op i seng til mine dejlige tøser, læse et kapitel eller to i "Journal nr. 64" og sove sødt til 1. amning. Godnat piwer 

Anmeld

3. april 2011

heaven

Jannie - nu på sofa med tæppe og tegnefilm, og med dreng der har sovet til 09.40 - måske man snart skulle få noget morgenmad ???

Anmeld

3. april 2011

..

Rikke - holder snyd-stofskifte-dag og har allerede kværnet en pose fazer-mint, er igang med slik, har fået rundstykker og kage

Er nu nede på 77,2 (mod 117 da jeg begyndte )

Anmeld

3. april 2011

Tut

Macrolf skriver:

Rikke - holder snyd-stofskifte-dag og har allerede kværnet en pose fazer-mint, er igang med slik, har fået rundstykker og kage

Er nu nede på 77,2 (mod 117 da jeg begyndte )

Åh Rikke, du er mit forbillede.

Min står lidt stille pt. på minus 7 kg... Håber dog snart det kommer i gang igen, så jeg kan komme ned på 77 kg. som dig

Anmeld

3. april 2011

Monica

Har været til vægtlægen med Tobias som har MØB og fået penicilin for nok 10 gang... Og han er endnu ikke 2 år...

Anmeld

4. april 2011

linemus

Line - nostalgisk med tendens til pyllervorn (eller måske bare træt) pga. musens 11 mdr.'s dag i dag. Hvordan kan tiden gå så stærkt? Skal jeg virkelig til at planlægge 1 års fødselsdag allerede? Fatter det bare ikke. Snart flytter de sgu hjemmefra hele banden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2011

Kaufie

linemus skriver:

Line - nostalgisk med tendens til pyllervorn (eller måske bare træt) pga. musens 11 mdr.'s dag i dag. Hvordan kan tiden gå så stærkt? Skal jeg virkelig til at planlægge 1 års fødselsdag allerede? Fatter det bare ikke. Snart flytter de sgu hjemmefra hele banden

Sådan har jeg det også - og min mus bliver kun 4 mdr idag.... Men altså om blot 4,5 mdr skal jeg tilbage på job - kan da slet ikke fatte, at jeg kan få mig til det....

og sikke en cutie hun er, hende Sofie...

Anmeld

4. april 2011

bette

heidi som er total smadret efter en laaaaang aften/nat som fødselshjælper.. fanastisk oplevelse.. så nu er jeg igen blevet papmoster :) og jeg klippede navlensnoren.. det var så stort..

lige lidt godt indover den mørke tid

Anmeld

4. april 2011

Mary

Maria's yngstemus har fået sat dræn i her til morgen, og har spist chokolade og fået sutteflaske efterfølgende. Så skal man altså også bare have lige det man vil ha, ikk?  Hun er så træt - hun sover allerede i barnevognen, hvilket først plejer at være om nogle timer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.