Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Siber

linemus skriver:

Line - gider ikke mere tis! og ikke mere kursus!

PS. Signe er endelig - ved eget initiativ - ved at blive blefri. Hun kan bare ikke finde ud af at tisse på toilettet, ligemeget hvor længe hun sidder der. Hun har måske gjort det 1-2 gange på en hel uge. Det føles håbløst. What to do?

jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre, andet end at vente til at hun selv slapper af, og finder ud af at turde slippe tisset ud på wcét!

Det skal nok komme, men kan godt forstå det er lidt frustrerende!

har hun ble på eller tisser hun på sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

linemus

Siber skriver:

jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre, andet end at vente til at hun selv slapper af, og finder ud af at turde slippe tisset ud på wcét!

Det skal nok komme, men kan godt forstå det er lidt frustrerende!

har hun ble på eller tisser hun på sig??

Hun får ble på, hvis vi/bh skal på tur, eller når de leger ude i bh (og om natten). Ellers går hun uden, og det er hende selv, der gerne vil, så vi støtter selvfølgelig op om det. Især fordi hun aldrig har vist interesse for det før, selvom Nanna er blevet blefri for lang tid siden. Så det er i bukserne hun tisser/laver stort Det er selvfølgelig træls og masser af ekstra vasketøj, men jeg krydser fingre for, det ender godt denne gang, så vi ikke skal igennem det igen. Jeg prøvede nemlig med dem begge i sommerferien, og det gik helt af h... til Vi glæder os sådan, til hun ikke bruger ble mere - det er dælme en stor pige at skifte nu

Anmeld

1. april 2011

linemus

Line - yeah weekend

Anmeld

1. april 2011

Louise mortil4

Louise - nu et firbenet familiemedlem rigere, vi har i dag fået en kanin, hun er bare for dejlig også elsker hun at blive nusset, ungerne elsker hende. Stakkels lille kanin, den bliver overdynget med opmærksomhed, tror den nyder roen nu.

Anmeld

1. april 2011

Marco2

AG - som skal være "enke" de næste 3 dage da T skal til Berlin og løbe langt Første gang alene hjemme så længe med begge piger 

Anmeld

1. april 2011

Lene76

Marco2 skriver:

AG - som skal være "enke" de næste 3 dage da T skal til Berlin og løbe langt Første gang alene hjemme så længe med begge piger 

du ska se det kommer til at gå som smurt...... håber T kommer under de 2 som er hans Mål

Go Weekend og nyd det gode vejr imorgen

Anmeld

2. april 2011

Siber

Marco2 skriver:

Med de to søde piger skal alt nok gå!!

Hep hep på T (jeg var der for 6 år siden, dog løb jeg ikke selv, men heppede på en veninde, det var så stort)

Knus Siber

Anmeld

2. april 2011

Siber

Rikke - mandag tager vi til Geilo på skiferie, bliver så godt med hotel ophold hvor vi ikke skal andet end at stå på ski og bare være os

Vi ses!!!

Anmeld

2. april 2011

linemus

Siber skriver:

Rikke - mandag tager vi til Geilo på skiferie, bliver så godt med hotel ophold hvor vi ikke skal andet end at stå på ski og bare være os

Vi ses!!!

Ih, det lyder lækkert God tur.

Anmeld

2. april 2011

linemus

Line - skal i byen i aften for første gang i laaaaang tid. Altså UDEN børn Skal med Kasper til Forårsfest i hallen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.