Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Kaufie

Mette, i tårer - et af vores vennepar har kæmpet i årevis for at blive gravide - det lykkedes endeligt i oktober sidste år - men nu har jeg lige fået besked om at de har mistet barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mary

Kaufie skriver:

Mette, i tårer - et af vores vennepar har kæmpet i årevis for at blive gravide - det lykkedes endeligt i oktober sidste år - men nu har jeg lige fået besked om at de har mistet barnet.

PUha, hun har da været langt henne så  Hvad er der sket? 

Anmeld

29. marts 2011

Mary

Maria - har et klaver som har samlet støv i mange og en syltet passion for musik. Nu har klaveret fået en central plads i huset, og jeg har lige siddet og spillet helt alene, og har opdaget at mine fingre ikke kan det de kunne engang  Men hvor er det bare SKØNT at gøre noget der i den grad gør mig godt tilpas  Blev inspireret af X-factor: Sia "Breathe me" Fantastisk stykke!!!!  http://www.youtube.com/watch?v=9fi-dsDVugM 

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Kaufie skriver:

Mette, kan se en velfortjent friaften rykke en hel del nærmere ved ankomsten af en brystpumpe..... Nu skal Naja bare overbevises om at det er OK at få mors mælk fra flaske....

Og det var ikke svært! Hun snuppede 80 ml i en køre første gang hun fik fat i flasken!

Anmeld

31. marts 2011

ka li ja

karina - har smug-set morgen dagens afsnit af paradise. og det endte bare i mega mega lort!!!! øv.. og jeg endte med at sidde og tude lidt... ja det her er så det eneste sted jeg tør indrømme det!!!! selvom det tør jeg næsten heller ikke

Anmeld

31. marts 2011

ivfmarie

ka li ja skriver:

karina - har smug-set morgen dagens afsnit af paradise. og det endte bare i mega mega lort!!!! øv.. og jeg endte med at sidde og tude lidt... ja det her er så det eneste sted jeg tør indrømme det!!!! selvom det tør jeg næsten heller ikke

Get a life!

Anmeld

31. marts 2011

ivfmarie

Marie - har sendt manden i seng.. Sidder nu med monsterstærk kaffe for at holde mig vågen til lidt eksamenslæsning ...

Var der nogen der ville vide noget om de premordiale germinalcellers udvikling til hhv oocytter og spermatozoer? Nu hvor jeg har nærlæst hvad det egentlig er der sker i kroppen i vores cyklus, må jeg indrømme at jeg føler mig ret ydmyg, og dybt facineret over at den skide menstruation kommer igen og igen og igen og igen hveeer evig eneste måned!!

Nå.. det var den eksamenslæsning

Anmeld

31. marts 2011

Astrid P

Astrid - synes allerede, at det er en god dag i dag!

Får besøg af den skønne Kalaha senere på formiddagen, skal kun undervise to lektioner i eftermiddag og i morges sagde vægten minus 15,2 kg siden nytår

OG det er ved at blive forår (selvom vejret har misforstået det)...

Anmeld

31. marts 2011

Kaufie

Astrid P skriver:

Astrid - synes allerede, at det er en god dag i dag!

Får besøg af den skønne Kalaha senere på formiddagen, skal kun undervise to lektioner i eftermiddag og i morges sagde vægten minus 15,2 kg siden nytår

OG det er ved at blive forår (selvom vejret har misforstået det)...

Anmeld

31. marts 2011

Kaufie

Mette, har sovet som en drøm - Naja sov fra 20.30 - 5 i vuggen, fik mad og sov videre hos mig til kl 7. Mon det er den ekstra mælk på flaske, der gør hun kan holde sig mæt SÅ længe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.