Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Grynt

Så måtte jeg så lige pille mange små toiletpapirs kugler ud af Frejas næse. Altså jeg siger jer, hun er den værste unge ever hvad angår spilopper  Hvor høte får hun det fra??? Der er altså ingen af de andre unger af mine, som har fundet på nær så mange ting som hun har

Grynt

Forresten, i sidste weekend mens jeg var på kursus, havde Freja fået en pose vingummi. Og da faderen vender sig om mod hende har hun gumlet på samtlige vingummier og sat dem fast til fjernsyns skærmen

Vi har det bestemt ikke kedligt her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Louise mortil4

linemus skriver:

Line - er træt og kan slet ikke overskue at være alene med alle 4 for anden dag/aften i træk (pga. overarbejde), kan ikke overskue aftensmaden (hvad skal vi ha'??), badning, oprydning og klargøring af ALT til imorgen, og ikke mindst kan jeg slet ikke overskue, at jeg fra imorgen skal på jobsøgningskursus hver dag i fire uger. Hvordan er det lige, det hele skal hænge sammen nu Og ja, i ren afmagt sidder jeg så her

hvor jeg kender de tanker der, men på en eller anden måde klarer vi os. Er der nogen der kan klare det så er det da dig Line, det skal nok gå. 

Louise - der kan se frem til en weekend hvor den står på oprydnng og tøjvask for ca 10 dage efter en arbejdsweekend, for f... hvor jeg hader de arbejdstider, men kan godt li arbejdet.

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Mette, kan se en velfortjent friaften rykke en hel del nærmere ved ankomsten af en brystpumpe..... Nu skal Naja bare overbevises om at det er OK at få mors mælk fra flaske....

Anmeld

29. marts 2011

Marco2

AG - super glad da jeg igår skulle ned og købe tøj til barnedåben og skulle i en størrelse SMALL!!  2 mdr efter fødslen.....

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Marco2 skriver:

AG - super glad da jeg igår skulle ned og købe tøj til barnedåben og skulle i en størrelse SMALL!!  2 mdr efter fødslen.....

Blærerøv.....

Ej, super godt gået! Jeg mangler stadig 2 kg fra "før-Naja" - men synes også vejret var lidt imod mig de første par mdr (dårlig undskyldning)

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Louise mortil4 skriver:

hvor jeg kender de tanker der, men på en eller anden måde klarer vi os. Er der nogen der kan klare det så er det da dig Line, det skal nok gå. 

Louise - der kan se frem til en weekend hvor den står på oprydnng og tøjvask for ca 10 dage efter en arbejdsweekend, for f... hvor jeg hader de arbejdstider, men kan godt li arbejdet.

Tak Louise. Humøret følger træthedsgraden, så alt ser lysere ud lige nu Men hvor er det sur røv først at have tid til at sætte sig i sofaen kl.23 om aftenen, når alt er klar til morgenen Det bliver forhåbentlig nemmere at putte Sofie med tiden (eller også skal jeg lade være med at falde i søvn i ammestolen med hende...).

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Marco2 skriver:

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Line - keeeder sig

Anmeld

29. marts 2011

linemus

ka li ja skriver:

karina - som syntes jeg har haft verdens mest umulige trælse unger i dag.... øv... og alligevel ved jeg at jeg har svært ved at aflevere dem i morgen, for savner dem nærmest allerede...

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Louise mortil4 skriver:

tillykke tante line Det er da dejligt at vide jeg ikke er den eneste der er skruk selv om vi har 4 stk.

Hi hi Nu har jeg holdt ham og aet hans silkebløde mysselige kind - han vejer jo nærmest ingenting. Og jeg vil da ikke udelukke en efternøler om 6-7 år Eller måske hold nr.2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.