Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Kaufie

Mette har lige sunget fødselsdagssang og råbt hurra for alle dem der er blevet 4 år i Williams børnehavegruppe Rødderne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Marco2

AG - som bare ææælsker når Emily synger for Smilla og hun så smiler over hele hovedet. Søskendekærlighed 

Anmeld

24. marts 2011

Lene76

Marco2 skriver:

AG - som bare ææælsker når Emily synger for Smilla og hun så smiler over hele hovedet. Søskendekærlighed 

Lene - syntes der er meget der ska pakkes når man ska på weekend til kbh.....  så Lise jeg holder øje med dig ska nemlig til barnedåb i din by

go weekend til alle 

Anmeld

25. marts 2011

Lise

Neeej, kommer du til det dejlige Hvidovre  Hvilken kirke skal i i?

Anmeld

25. marts 2011

linemus

Line - aka Tanteline

Anmeld

25. marts 2011

Siber

linemus skriver:

Line - aka Tanteline

Tillykke tante Line

Anmeld

25. marts 2011

Siber

Rikke - så ringer manden og siger at han ikke kan nå hjem til aftensmad, og det var ham der skulle stå for det og indkøb!!!! Jeg magtede ikke at købe ind på vej hjem fra børnehaven med en sulten Astrid og to møjbeskidte og trætte søstre. AAAhhrrrrrhhhhhhhh er pisse irriteret!!!

Skal lave mad af ingen ting, så det bliver rødepølser vi havde i fryseren og hjemmelavede pommes - ihhh hvor spændende.............NOT

Anmeld

25. marts 2011

Grynt

Siber skriver:

Rikke - så ringer manden og siger at han ikke kan nå hjem til aftensmad, og det var ham der skulle stå for det og indkøb!!!! Jeg magtede ikke at købe ind på vej hjem fra børnehaven med en sulten Astrid og to møjbeskidte og trætte søstre. AAAhhrrrrrhhhhhhhh er pisse irriteret!!!

Skal lave mad af ingen ting, så det bliver rødepølser vi havde i fryseren og hjemmelavede pommes - ihhh hvor spændende.............NOT

Altid se muligheder frem for begrænsninger, Siber, altid

Anmeld

25. marts 2011

linemus

Line - har nu mødt min nye nevø. Uh, så fin og lækker med bløde babykinder og små knirkelyde - lige til at spise Jeg er SKRUUUUUUK!!

Anmeld

25. marts 2011

Louise mortil4

linemus skriver:

Line - har nu mødt min nye nevø. Uh, så fin og lækker med bløde babykinder og små knirkelyde - lige til at spise Jeg er SKRUUUUUUK!!

tillykke tante line Det er da dejligt at vide jeg ikke er den eneste der er skruk selv om vi har 4 stk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.