Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Grynt

linemus skriver:

Line - har nu mødt min nye nevø. Uh, så fin og lækker med bløde babykinder og små knirkelyde - lige til at spise Jeg er SKRUUUUUUK!!

Stort tillykke med nevøen og den fine nye title

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Joan ( Smallie )

Joan med sgende baby alarm Lille edderkop op mur så sol og krop og en masse bla bla

Anmeld

26. marts 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan med sgende baby alarm Lille edderkop op mur så sol og krop og en masse bla bla

haha hvor sødt

Anmeld

27. marts 2011

Tut

tut - med to børn der har brækket sig og haft diarre siden fredag aften - og en vaskemaskine er kører 24 timer i døgnet.

Anmeld

27. marts 2011

Mary

Maria's to store piger er på legedate hos et brødrepar fra børnehaven. Det er sgu smart de lige begge to kan blive shippet afsted på samme tid  3.barnet sover, så nu vil jeg finde min kreative kasse frem og.........tratratratraaaaaaaaaaaaaaaa........være kreativ 

Anmeld

27. marts 2011

linemus

Line - er træt og kan slet ikke overskue at være alene med alle 4 for anden dag/aften i træk (pga. overarbejde), kan ikke overskue aftensmaden (hvad skal vi ha'??), badning, oprydning og klargøring af ALT til imorgen, og ikke mindst kan jeg slet ikke overskue, at jeg fra imorgen skal på jobsøgningskursus hver dag i fire uger. Hvordan er det lige, det hele skal hænge sammen nu Og ja, i ren afmagt sidder jeg så her

Anmeld

27. marts 2011

ka li ja

karina - som syntes jeg har haft verdens mest umulige trælse unger i dag.... øv... og alligevel ved jeg at jeg har svært ved at aflevere dem i morgen, for savner dem nærmest allerede...

Anmeld

27. marts 2011

Lene76

Lise skriver:

Neeej, kommer du til det dejlige Hvidovre  Hvilken kirke skal i i?

vi var i hvidovre kirke... og der var total fuld med 3 barnedåber

Anmeld

28. marts 2011

Siber

Rikke - Johanna kommer ind i stuen efter hun er puttet, og spørger hvorfor det kun er voksne der må være oppe når det er sort uden for?

og hvorfor hun egentlig skal sove nu, når det er lyst ude, det er jo ikke nat moar!

jeg tror hun ligger og tænker rigtig meget over tilværelsen når hun er kommet i seng!

Anmeld

28. marts 2011

bette

Siber skriver:

Rikke - Johanna kommer ind i stuen efter hun er puttet, og spørger hvorfor det kun er voksne der må være oppe når det er sort uden for?

og hvorfor hun egentlig skal sove nu, når det er lyst ude, det er jo ikke nat moar!

jeg tror hun ligger og tænker rigtig meget over tilværelsen når hun er kommet i seng!

hvad svarede du så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.