Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Mary

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har heldigvis 2 børn der elsker at smide tøj i vasketøjskurven.

Her er det mig der er dårlig til at få smidt i den

Det der er træls herhjemme er at Anne elsker at stå i den.

Juliane og Annika smider også gerne tøjet i kurven, men der er sjældent plads.... suk.

Fantastisk godt billede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

linemus

Line - NU er nevø på vej Ih, hvor jeg glæder mig til at se ham, selvom det nok først der går rigtig op for mig, hvor stor Sofie egentlig er blevet Tænk at man kan glæde sig så meget til en nevø

Anmeld

24. marts 2011

..

ivfmarie skriver:

Har du bestilt tid, eller regner du med at hun ved at du kommer?

ha ha.. I kill my self!!

Muhahahaha.. Se det er god humor

Anmeld

24. marts 2011

Grynt

Grynt, som regner med min nye Kenwood maskine kommer i morgen  Manden forbarmede sig og købte den til mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

linemus

Line - puha, det er hårdt at lave mad, når jeg også har besøg af Kristine (Nanna), der både skal fanges af politiet, være i skole og lave gymnastik. Så... Nu har hun fødselsdag, så nu skal vi synge fødselsdagssang...

Anmeld

24. marts 2011

Siber

Rikke - da vi skulle køre hjem fra børnehave, skreg Astrid (hvilket hun aldrig gør) Alma sad ved siden af og forsøgte på bedste vis at få hende til at holde op, men uden held. Hun sukker og siger "det er derfor jeg aldrig skal have en baby"

Anmeld

24. marts 2011

Joan ( Smallie )

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som regner med min nye Kenwood maskine kommer i morgen  Manden forbarmede sig og købte den til mig

Åhhhh hvor er det snyd sådan en må jeg også have. Har kigget efter sådan en LÆNGE men manden har ikke fattet det endnu

Er det med extra udstyr så?

Og så tillykke med den da

Anmeld

24. marts 2011

Siber

Grynt/Tina skriver:

wwaauuuu tillykke, jeg er vildt misundelig!

Jeg vil osse

Anmeld

24. marts 2011

Kaufie

Siber skriver:

Rikke - da vi skulle køre hjem fra børnehave, skreg Astrid (hvilket hun aldrig gør) Alma sad ved siden af og forsøgte på bedste vis at få hende til at holde op, men uden held. Hun sukker og siger "det er derfor jeg aldrig skal have en baby"

Klogt barn - men hun bliver forhåbentlig klogere :-)

Anmeld

24. marts 2011

Grynt

Tak tak glæder mig også vildt til den kommer  Det er faktisk manden selv der har været inde og undersøge, hvad der er det bedste produkt...og det kan han jo så bruge evigheder på  

Grynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.