Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joan ( Smallie ) skriver: Jeg har heldigvis 2 børn der elsker at smide tøj i vasketøjskurven. Her er det mig der er dårlig til at få smidt i den Det der er træls herhjemme er at Anne elsker at stå i den.
Jeg har heldigvis 2 børn der elsker at smide tøj i vasketøjskurven.
Her er det mig der er dårlig til at få smidt i den
Det der er træls herhjemme er at Anne elsker at stå i den.
Juliane og Annika smider også gerne tøjet i kurven, men der er sjældent plads.... suk.
Fantastisk godt billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver: Har du bestilt tid, eller regner du med at hun ved at du kommer? ha ha.. I kill my self!!
Har du bestilt tid, eller regner du med at hun ved at du kommer?
ha ha.. I kill my self!!
Grynt, som regner med min nye Kenwood maskine kommer i morgen Manden forbarmede sig og købte den til mig
Grynt/Tina skriver: Grynt, som regner med min nye Kenwood maskine kommer i morgen Manden forbarmede sig og købte den til mig
Åhhhh hvor er det snyd sådan en må jeg også have. Har kigget efter sådan en LÆNGE men manden har ikke fattet det endnu
Er det med extra udstyr så?
Og så tillykke med den da
Siber skriver:Rikke - da vi skulle køre hjem fra børnehave, skreg Astrid (hvilket hun aldrig gør) Alma sad ved siden af og forsøgte på bedste vis at få hende til at holde op, men uden held. Hun sukker og siger "det er derfor jeg aldrig skal have en baby"
Tak tak glæder mig også vildt til den kommer Det er faktisk manden selv der har været inde og undersøge, hvad der er det bedste produkt...og det kan han jo så bruge evigheder på
Grynt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128