Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Siber

Rikke - vil priotere en "morfar", frem for alt det andet kedlige husarbejde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

..

linemus skriver:

Åh, sådan en har jeg også Signe er hamrende belastende, ignorerer mig eller vrisser og vil bestemme ALT! Ellers får vi skæld ud og så bliver hun helt hysterisk bagefter. Eller nogengange starter hun bare med at blive hysterisk

Så stakkels dig Det gode ved at have flere/mange børn er, at der altid er en, der er glad

Hvis det opvejer det sure barn at der er et glad barn - så kan det da godt være at vi skal komme igang med at producere nogen flere

Anmeld

4. januar 2011

Monica

Monica - har været til den helt store tandlæge tur - 2249 kr

Måtte trøste mig selv med at shoppe lidt (!) udsalg til ungerne. Så nu bliver der serveret risengrød i aften (billigt) Tror (ved) at Lars bliver ked af det,for det var meningen at vi skulle have stegt flæsk... Nu vil jeg hente mine unger og hygge med dem,så de også kan nyde at moren har holdt fridag i dag...

God dag de damer...

Anmeld

5. januar 2011

linemus

Line - er det skidt, når man laver overspringshandlinger på sin overspringshandling?

Anmeld

5. januar 2011

Siber

Rikke - har i dag været alene med tøserne her til morgen, alle fik mad og tøj på, og de var i børnehave inde kl.9.00  Der var ikke de store diskussioner, de var stort set søde og hjælpsomme, og tog selv tøj på!

Begynder held?

og nu er jeg træt!

Anmeld

5. januar 2011

linemus

Siber skriver:

Rikke - har i dag været alene med tøserne her til morgen, alle fik mad og tøj på, og de var i børnehave inde kl.9.00  Der var ikke de store diskussioner, de var stort set søde og hjælpsomme, og tog selv tøj på!

Begynder held?

og nu er jeg træt!

Flot klaret Dejligt med unger, der vil selv. Dem kunne jeg godt bruge nogle flere af Utroligt så meget energi der bruges på at få dem færdige og afleveret

Anmeld

5. januar 2011

linemus

Line - bare almindeligt glad

Anmeld

5. januar 2011

Lene76

Lene - så er tøjet vasket til den bette og værelset er malet... nu ska vuggen og barnevognen bare lige ha en tur osse

Anmeld

5. januar 2011

Marco2

Lene - så er tøjet vasket til den bette og værelset er malet... nu ska vuggen og barnevognen bare lige ha en tur osse

For pokker Lene. Så har du overhalet mig 

Men imorgen eftermiddag hedder det også barsel for mig, og så er planen da at jeg skal igang lidt også.

Men vil lige ha' en kommode til tøjet før jeg går igang med at vaske det

Når det nok …

AG

Anmeld

5. januar 2011

Lene76

Marco2 skriver:

For pokker Lene. Så har du overhalet mig 

Men imorgen eftermiddag hedder det også barsel for mig, og så er planen da at jeg skal igang lidt også.

Men vil lige ha' en kommode til tøjet før jeg går igang med at vaske det

Når det nok …

AG

hehe ja vi har masser af tid endnu......  Vær. er osse kun blevet malet fordi johnny har ferie i denne uge og idag lige passede.... ellers var det nok ik blevet malet før til sommer hehe..... men uha det tøj er bette...

Var forresten på skejby igår til en samtale med en dorsk læge..... havde håbet på at få hende jeg havde 1 gang.... men næ nej sku ha en som sad og talte ned til mig.... også havde hun ik læst min journal.... så siger hun nå forfor har du så valgt at få ks...... øh det er ik mig der har valgt det sagde jeg, det er ligesom jer der har sagt at det SKAL jeg, pga risikoen for at livmoderen ku springe pga tidligere fødsel..... nåh er det ik dit 1 barn..... øh nej 3 så begyndt hun bare og grine og sagde nåh ja det står osse her..... hmmm fødefabrikken Skejby men statser nu på at mit pks blir en go oplevelse alligvel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.