Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Siber

bette skriver:

øv vi har RS virus.... super fedt at være home alone med to syge unger.. gaaaab.. er smadret

øv kæmpe krammer til dig  og god bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

linemus

bette skriver:

øv vi har RS virus.... super fedt at være home alone med to syge unger.. gaaaab.. er smadret

Træls God bedring

Anmeld

7. januar 2011

linemus

Lise skriver:

Lise - nåede aldrig så langt. Et kvarter senere ringede vuggestuen, og fortalte om en blodig lorteble og et barn der var ulykkelig og som ikke ville sove...  Så kom batterimistanken op i hovedet igen, og fik straks en tid til lægen, der sendte os videre til børneafd på Hvidovre hospital. Fik taget et røngtenbillede, som heldigvis viste at der ingen batterier er i Caspers system. Så det er nok den dumme penicillin der giver RØD(!!!!) og hudløs, blodig røv. Øv at han skal have det indtil onsdag

For pokker da Godt han blev tjekket, så kan I med god samvittighed afskrive den mistanke. Stakkels pus og dumme penicillin

Anmeld

7. januar 2011

Lene76

Lise skriver:

Lise - nåede aldrig så langt. Et kvarter senere ringede vuggestuen, og fortalte om en blodig lorteble og et barn der var ulykkelig og som ikke ville sove...  Så kom batterimistanken op i hovedet igen, og fik straks en tid til lægen, der sendte os videre til børneafd på Hvidovre hospital. Fik taget et røngtenbillede, som heldigvis viste at der ingen batterier er i Caspers system. Så det er nok den dumme penicillin der giver RØD(!!!!) og hudløs, blodig røv. Øv at han skal have det indtil onsdag

Ej øv sikke træls, men godt han er blevet tjekket...... sådan noget penicilin kan bare smader maven total. Håber ik han har alt for ondt.

Anmeld

7. januar 2011

Lene76

Lene - I dag er der kun 1 mdr til prinsessen kommer ud til os..... hmmm syntes tiden går stærkt.

Go weekend piger

Anmeld

7. januar 2011

Lene76

bette skriver:

Go bedring til dine unger, håber de har det meget bedre imorgen...

Anmeld

9. januar 2011

Lise

Lise - trættere end træt efter farfars 90 års fødselsdag igår  Casper blev passet ude for første gang, og det gik over al forventning  Men trods at jeg var under kraftig påvirkning af alkohol, og var uden børn, så lå jeg da vågen fra kl 6 i morges 

Anmeld

9. januar 2011

heaven

Lise skriver:

Lise - trættere end træt efter farfars 90 års fødselsdag igår  Casper blev passet ude for første gang, og det gik over al forventning  Men trods at jeg var under kraftig påvirkning af alkohol, og var uden børn, så lå jeg da vågen fra kl 6 i morges 

ej lise altså.... hvor klog er man så??? hehe.....

Jannie - med deeeeejlig rødvin i hånden

Anmeld

10. januar 2011

linemus

Line - nu rå

Anmeld

10. januar 2011

Kaufie

linemus skriver:

Line - nu rå

Sejt......??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.