Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

linemus

Kaufie skriver:

Mette, fuldstændig forelsket i Lillepigen, der idag har været meget gavmild med de første bevidste smil :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

linemus

ivfmarie skriver:

Ahhh ja! Og ved I hvad jeg skal? Jeg skal på kongres, i Sverie.. 2 dage på luksus-hotel, selvfølgelig med faglige indslag, men UDEN børn, og MED fuld forplejning!!!

Godt Nytår... I think so

Ajjj Håber du nyder det for os allesammen (læs: alle os trætte mødre)

Anmeld

3. januar 2011

linemus

Siber skriver:

Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser

Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser

Årh, søde ven. Du har da også næsten lige født. Det skal nok komme. Sådan havde jeg det også - det er bare dødhamrende træls stadig at skulle trække i de skide graviditetsbukser, men så lige pludselig en dag - vupti! Så smuttede de på

Anmeld

3. januar 2011

..

har datter som er totalt selvstændig, hun prøver mig af hele tiden, gerne med bare at ignorere mig når jeg beder hende om noget

men har tilgengæld verdens dejligste lille dreng som er vild med sin mor for tiden, jeg får utallige kys og kram, han er så sød og nem

Anmeld

3. januar 2011

Lise

Lise - med ikke-spisende og opkastende baby  Der dog er overraskende glad (men heldigvis netop er faldet i søvn i sin seng uden brok, efter at have brækket to flasker op i træk)

Anmeld

3. januar 2011

Lene76

Lise skriver:

Lise - med ikke-spisende og opkastende baby  Der dog er overraskende glad (men heldigvis netop er faldet i søvn i sin seng uden brok, efter at have brækket to flasker op i træk)

Tror i har noget i i byen over hos jer, min vennindes søn har samme omgang pt.....  Håber han har det meget bedre imorgen

Anmeld

3. januar 2011

Lene76

Lene - har været i kældren og finde babytøj og vaske en del.

Pt har jeg boller i ovnen til Viktors børnehave, de har en brødordning hvor vi ska bage 1 gang hver 3 mdr. Den ordning forsætter heldigvis stadigvæk efter madordningen forsvinder.

Go aften girls

Anmeld

4. januar 2011

linemus

Macrolf skriver:

har datter som er totalt selvstændig, hun prøver mig af hele tiden, gerne med bare at ignorere mig når jeg beder hende om noget

men har tilgengæld verdens dejligste lille dreng som er vild med sin mor for tiden, jeg får utallige kys og kram, han er så sød og nem

Åh, sådan en har jeg også Signe er hamrende belastende, ignorerer mig eller vrisser og vil bestemme ALT! Ellers får vi skæld ud og så bliver hun helt hysterisk bagefter. Eller nogengange starter hun bare med at blive hysterisk

Så stakkels dig Det gode ved at have flere/mange børn er, at der altid er en, der er glad

Anmeld

4. januar 2011

linemus

Lise skriver:

Øv, den lille stakkel God bedring.

Anmeld

4. januar 2011

linemus

Line - synes vi stod aaalt for tidligt op i dag. Det samme syntes vist resten af familien. Overvejer om jeg nu skal tage en lur eller lave work out med min wii eller vaske op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.