Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Mie A

Line - KOM SÅ MANDAG!

HØRT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Mie A

Siber skriver:

Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser

Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser

Det kan jeg heller ikke endnu - og Lærke er nu 2 år

Anmeld

1. januar 2011

ivfmarie

linemus skriver:

Line - KOM SÅ MANDAG!

Ahhh ja! Og ved I hvad jeg skal? Jeg skal på kongres, i Sverie.. 2 dage på luksus-hotel, selvfølgelig med faglige indslag, men UDEN børn, og MED fuld forplejning!!!

Godt Nytår... I think so

Anmeld

1. januar 2011

Lene76

lyder lækkert Marie  go tur.

37 dage det er hva der er tilbage til vores næste prinsessen kommer til verden.... det er f vildt  måske jeg hellere må komme igang med at få tingene klar.

Anmeld

2. januar 2011

Marco2

Nyder sidste dag i ferien. Har været i Aqua Forum Horsens 

Damn ferien er slut og i morgen står den atter på job og børnehave. Vi ku' sagtens bruge 14 dage mere … Men så er det jo godt at jeg kun har 4 dage tilbage før jeg kan sige BBBAAAARRSEEL!! 

AG - som synes det er trælst ferien er slut

Anmeld

2. januar 2011

ka li ja

Marco2 skriver:

Nyder sidste dag i ferien. Har været i Aqua Forum Horsens 

ååhh jeg elsker den svømmehal. det er også der vi tager hen når der skal bades elsker at vandet er så dejligt varmt, og at der er plads at lege på

Anmeld

2. januar 2011

Kaufie

ivfmarie skriver:

Ahhh ja! Og ved I hvad jeg skal? Jeg skal på kongres, i Sverie.. 2 dage på luksus-hotel, selvfølgelig med faglige indslag, men UDEN børn, og MED fuld forplejning!!!

Godt Nytår... I think so

Lyder lækkert! Jeg skulle også ha været på seminar tirsdag og onsdag med fuld forplejning og uden mand og børn, hvis ikke liiige det var fordi jeg går herhjemme med bettepigen :-)

Anmeld

2. januar 2011

Kaufie

Mette, fuldstændig forelsket i Lillepigen, der idag har været meget gavmild med de første bevidste smil :-)

Anmeld

2. januar 2011

heaven

Jannie - slet ikke færdig med ferie, rent mentalt. Virkeligheden kalder kl 0500

Anmeld

3. januar 2011

linemus

Line - har lige danset salsa og svunget dankortet på www.pompdelux.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.