Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Lise

Tut skriver:

Tut - stadig helt høj oven på vores møde med den claivoriante i går. Hun sagde så mange ting som hun UMULIGT kan gætte sig til eller google om mig/os.

Fuck det var vildt.

Nu er huset ryddet for en gammel mand der ikke ville forlade det (ham der byggede det) - han synes forresten også at vi var for bløde i vores opdragelse "ungerne burde få en røvfuld en gang i mellem - specielt drengen" var hans kommentar - Men nu er han væk.

Vi fandt også ud af at vi også har dejligt besøg af afdøde familiemedlemmer.

Før jeg var lidt mistroisk om alt det her ånde-halløj... Men nu er jeg virkelig overbevist.

Det var SÅ fedt.

Og hun sagde at 2011 blev vores år -  og at jeg ville blomstre på ny!

Jeg er vildt skeptisk over sådan noget, men eeeeeeeeeeeelsker historierne!!! Fortæl noget meeeere Tuttelut

Uanset så håber jeg fandme at det ER JERES år - det er fortjent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Susan1978

Tut skriver:

Tut - stadig helt høj oven på vores møde med den claivoriante i går. Hun sagde så mange ting som hun UMULIGT kan gætte sig til eller google om mig/os.

Fuck det var vildt.

Nu er huset ryddet for en gammel mand der ikke ville forlade det (ham der byggede det) - han synes forresten også at vi var for bløde i vores opdragelse "ungerne burde få en røvfuld en gang i mellem - specielt drengen" var hans kommentar - Men nu er han væk.

Før jeg var lidt mistroisk om alt det her ånde-halløj... Men nu er jeg virkelig overbevist.

Det var SÅ fedt.

eiii hvor spændende...

Anmeld

6. januar 2011

Siber

Tut skriver:

Fuck det var vildt.

Det var SÅ fedt.

Hvor fantastisk, håber virkelig at det hjælper og det bliver jeres år!

Jeg er også helt vildt skeptisk, men det er nok fordi jeg er lidt bange for spøgelser, ånder osv

Men som Lise, elsker at høre om det! Fortæl fortæl

Knus

Anmeld

6. januar 2011

BellaT

Tut skriver:

Fuck det var vildt.

Det var SÅ fedt.

I har også fortjent et fantastisk 2011!

Anmeld

7. januar 2011

Lise

Lise - har netop bagt 80 makronmuffins, som jeg vil tage med ud og sige farvel med på mit snart gamle arbejde senere idag.

Anmeld

7. januar 2011

Lise

Lise skriver:

Lise - har netop bagt 80 makronmuffins, som jeg vil tage med ud og sige farvel med på mit snart gamle arbejde senere idag.

Lise - nåede aldrig så langt. Et kvarter senere ringede vuggestuen, og fortalte om en blodig lorteble og et barn der var ulykkelig og som ikke ville sove...  Så kom batterimistanken op i hovedet igen, og fik straks en tid til lægen, der sendte os videre til børneafd på Hvidovre hospital. Fik taget et røngtenbillede, som heldigvis viste at der ingen batterier er i Caspers system. Så det er nok den dumme penicillin der giver RØD(!!!!) og hudløs, blodig røv. Øv at han skal have det indtil onsdag

Anmeld

7. januar 2011

Marco2

AG - med knap 39 i feber på hendes første barselsdag. Great!

Anmeld

7. januar 2011

Marco2

Lise skriver:

Lise - nåede aldrig så langt. Et kvarter senere ringede vuggestuen, og fortalte om en blodig lorteble og et barn der var ulykkelig og som ikke ville sove...  Så kom batterimistanken op i hovedet igen, og fik straks en tid til lægen, der sendte os videre til børneafd på Hvidovre hospital. Fik taget et røngtenbillede, som heldigvis viste at der ingen batterier er i Caspers system. Så det er nok den dumme penicillin der giver RØD(!!!!) og hudløs, blodig røv. Øv at han skal have det indtil onsdag

Godt I alligevel fik det tjekket og at der ikke er noget batteri i Casper.

God bedring med ham. Og så må du bage muffins en anden dag

HVornår er sidste dag, og hvornår starter du på det nye?

AG

Anmeld

7. januar 2011

Lise

Marco2 skriver:

Godt I alligevel fik det tjekket og at der ikke er noget batteri i Casper.

God bedring med ham. Og så må du bage muffins en anden dag

HVornår er sidste dag, og hvornår starter du på det nye?

AG

Jamen, jeg har skam allerede bagt de 80 muffins. Nu ligger de i vores fryser.

Sidste dag er idag, og jeg starter det nye sted på mandag.

Men ja, rigtig godt at der ikke er noget batteri i Casper

Anmeld

7. januar 2011

bette

øv vi har RS virus.... super fedt at være home alone med to syge unger.. gaaaab.. er smadret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.