Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser
Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser
Siber skriver: Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser
Kaufie skriver: Mette, har hele dagen beskyldt mine nære for at prutte, men finder så kilden til lugten på mig selv: mælkevåde uldammeindlæg :-(
Mette, har hele dagen beskyldt mine nære for at prutte, men finder så kilden til lugten på mig selv: mælkevåde uldammeindlæg :-(
Åhh ja dem kan jeg godt huske. Kunne lave rigtig fint pletter på mine trøjer i løbet af ingen tid. Og sådan noget uld lugter ikke godt når det bliver våd, men nu rigtig dejlig at gå med.
Men da altid noget mælken er der
Lene - tænk at jeg allerede er 33+, shit tiden går hurtigt...... er nu lidt stolt af mig selv for har KUN taget 5 kg på endnu..... efter i aften med alt det menuen står på så ska jeg nok ta et kg el 2 på hehe
linemus skriver: Line - KOM SÅ MANDAG!
Line - KOM SÅ MANDAG!
Må indrømme at jeg har tænkt det et PAR gange de sidste dage...
linemus skriver:Line - KOM SÅ MANDAG!
Joan der har hygget sig i juleferien og syntes det er træls det snart er mandag.
Og som nu har en knægt der sover til middag uden ble.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128