Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Astrid P

Astrid - har IGEN sovet hele formiddagen væk! Jeg elsker, at Smilla også er en sovetryne, og gerne ligger og hyggenusser i sengen indtil klokken 10...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Siber

Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser

Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser

Anmeld

30. december 2010

Kaufie

Siber skriver:

Rikke - kan ikke ignorer det længere..............jeg er vildt depri over jeg stadigvæk ikke kan knappe mine cowboybukser

Denne 3. gang vil maven ikke trække sig ind, så jeg går stadigvæk rundt i graviditetsbukser

Også mig .... Jeg tog 17 kg på, mangler at smide 4 for at nå ned på før-Naja-vægt. Min målsætning er min fødselsdag d. 22/2, så må jeg forkæle mig selv et eller andet lækkert!Derefter hedder målet før-William-vægt før sommerferien - vi taler endnu 5 kg her. Når jeg det har jeg kun 5 kg ned til min ønske-vægt....

Anmeld

30. december 2010

Kaufie

Mette, har hele dagen beskyldt mine nære for at prutte, men finder så kilden til lugten på mig selv: mælkevåde uldammeindlæg :-(

Anmeld

30. december 2010

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Mette, har hele dagen beskyldt mine nære for at prutte, men finder så kilden til lugten på mig selv: mælkevåde uldammeindlæg :-(

Åhh ja dem kan jeg godt huske. Kunne lave rigtig fint pletter på mine trøjer i løbet af ingen tid. Og sådan noget uld lugter ikke godt når det bliver våd, men nu rigtig dejlig at gå med.

Men da altid noget mælken er der

Anmeld

31. december 2010

Lene76

Lene - tænk at jeg allerede er 33+, shit tiden går hurtigt...... er nu lidt stolt af mig selv for har KUN taget 5 kg på endnu..... efter i aften med alt det menuen står på så ska jeg nok ta et kg el 2 på hehe

Anmeld

1. januar 2011

linemus

Line - KOM SÅ MANDAG!

Anmeld

1. januar 2011

Monica

linemus skriver:

Line - KOM SÅ MANDAG!

Må indrømme at jeg har tænkt det et PAR gange de sidste dage...

Anmeld

1. januar 2011

Kaufie

linemus skriver:

Line - KOM SÅ MANDAG!

Hørt......

Anmeld

1. januar 2011

Joan ( Smallie )

Joan der har hygget sig i juleferien og syntes det er træls det snart er mandag.

Og som nu har en knægt der sover til middag uden ble.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.