Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Siber

Marco2 skriver:

For pokker Lene. Så har du overhalet mig 

Men imorgen eftermiddag hedder det også barsel for mig, og så er planen da at jeg skal igang lidt også.

Men vil lige ha' en kommode til tøjet før jeg går igang med at vaske det

Når det nok …

AG

ja det tænkte jeg også, jeg når det nok, og det gjorde jeg så ikke, da hun kom lidt før tid!

Ikke for at stresse dig!

Andreas måtte så ordne det hele, men det var vel også en god taktik

knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Lise

Lise - nu med baby med mellemørebetændelse, 3-årig med 39,5 i feber og mand med influenza... sidst nævnte heldigvis stærkt på retur.

Mig...var der nogen der spurgte mig? Jeg har det FINT tak!

Dog lidt nederen over at må blive hjemme fra allersidste hverdagsmødregruppemøde imorgen. Vi er fire tilbage, og to af os starter på mandag med arbejde, så det var det...  (Selvom jeg glæder mig pissemeget!!!!)

Anmeld

6. januar 2011

Susan1978

arbejder hjemmefra, da sneen igen driller.... 

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

AG - sidste dag på jobbis inden BAAARRSSSELLLLL!! 

Anmeld

6. januar 2011

Tut

Tut - stadig helt høj oven på vores møde med den claivoriante i går. Hun sagde så mange ting som hun UMULIGT kan gætte sig til eller google om mig/os.

Fuck det var vildt.

Nu er huset ryddet for en gammel mand der ikke ville forlade det (ham der byggede det) - han synes forresten også at vi var for bløde i vores opdragelse "ungerne burde få en røvfuld en gang i mellem - specielt drengen" var hans kommentar - Men nu er han væk.

Vi fandt også ud af at vi også har dejligt besøg af afdøde familiemedlemmer.

Før jeg var lidt mistroisk om alt det her ånde-halløj... Men nu er jeg virkelig overbevist.

Det var SÅ fedt.

Og hun sagde at 2011 blev vores år -  og at jeg ville blomstre på ny!

Anmeld

6. januar 2011

Lene76

Tut skriver:

Tut - stadig helt høj oven på vores møde med den claivoriante i går. Hun sagde så mange ting som hun UMULIGT kan gætte sig til eller google om mig/os.

Fuck det var vildt.

Nu er huset ryddet for en gammel mand der ikke ville forlade det (ham der byggede det) - han synes forresten også at vi var for bløde i vores opdragelse "ungerne burde få en røvfuld en gang i mellem - specielt drengen" var hans kommentar - Men nu er han væk.

Før jeg var lidt mistroisk om alt det her ånde-halløj... Men nu er jeg virkelig overbevist.

Det var SÅ fedt.

hmmm må sige jeg desværre ik tror så megt på det åndehalløj, jeg tror nu osse på at året 2011 er jeres..... det kan da kun blive bedre

men fedt i havde en go oplevelse....

Anmeld

6. januar 2011

bette

ynker lige mig selv her.. synes sku det hårdt lige i tid en.. er home alone med to syge unger.. jubii.. nooot.. og venter på en indkaldelse fra sygehuset.. jeg skal nemlig ind og have min fjap syet sammen.. suk.. skal under fuld narkose vil jeg tro.. 

gaaab vil bare sove.. i hundrede år.. 

Anmeld

6. januar 2011

bette

Tut skriver:

Fuck det var vildt.

Det var SÅ fedt.

wooow fedt.. håber det hjælper  

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

AG - nu officielt på barsel 

Anmeld

6. januar 2011

Lise

Marco2 skriver:

AG - sidste dag på jobbis inden BAAARRSSSELLLLL!! 

Wuuhuuu

Lise - der har første dag efter barsel på mandag. Det er tiltrængt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.