Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

bette

Lene76 skriver:

En af mine venner har en søn som døjer med noget eksem på hænderne.... han køber noget kokosolie fra urtekram og smørre hænderne i det og de er bare så fine igen efter et lille døgn......

jeg bruger også mandelolien fra urtekam.. og den gør lidt godt.. men ikke det hele.. det er bare så træls.

for resten så har jeg tabt mig 5kg på 5 dage ved at følge bogen der hedder "spis maven flad" det er helt vildt.. og det er lækre opskrifter og lækkert mad jeg må spise... og har på intet tidspunkt været sulten :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Lene76

bette skriver:

jeg bruger også mandelolien fra urtekam.. og den gør lidt godt.. men ikke det hele.. det er bare så træls.

for resten så har jeg tabt mig 5kg på 5 dage ved at følge bogen der hedder "spis maven flad" det er helt vildt.. og det er lækre opskrifter og lækkert mad jeg må spise... og har på intet tidspunkt været sulten  

okay det er da lidt vildt med 5 kg på 5 dage...... men fedt

Anmeld

5. november 2010

Kaufie

bette skriver:

ej hvor er det sødt så ved man da at de har været glade for ham

Ja, det er dejligt - men jeg er så også i mødregruppe med hendes svigerdatter, så derfor kender William og Sofie (hendes barnebarn) hinanden både fra MG og dp og nu også børnehaven. De bor 100 m fra os og vi kommer forbi 2 gange dagligt til/fra børnehave, så snakker tit med dem. Derudover var William i hendes sidste kuld, da hun stopper som dp her til 1/12 - og eftersom han var eneste dreng fik han lidt ekstra opmærksomhed - også fra dp's mand, som William kalder "farfar"

Anmeld

5. november 2010

Monica

Monica- er lidt rundforvirret. Besøgte Oldemor igår, hun havde lavet alt mad klar og dækket bord. Men endte med at hun fik det rigtig dårligt. Jeg ringede 112, sendte børnene hjem med faren (uden mad og kan I forestille jer hvor mange spørgsmål en 3 årig kan stille??) Jeg kørte med i ambulancen og ind på Rosklide sygehus. Hun har fået en blodprop i hjernen. Jeg var den eneste pårørende til at starte med, så måtte helt alene give tilladelse til at de måtte give hende medicin... Puha...

Anmeld

5. november 2010

ka li ja

Monica skriver:

Monica- er lidt rundforvirret. Besøgte Oldemor igår, hun havde lavet alt mad klar og dækket bord. Men endte med at hun fik det rigtig dårligt. Jeg ringede 112, sendte børnene hjem med faren (uden mad og kan I forestille jer hvor mange spørgsmål en 3 årig kan stille??) Jeg kørte med i ambulancen og ind på Rosklide sygehus. Hun har fået en blodprop i hjernen. Jeg var den eneste pårørende til at starte med, så måtte helt alene give tilladelse til at de måtte give hende medicin... Puha...

føj sikke da en oplevelse!!!

hvordan går det med hende? er hun gammel?

Anmeld

5. november 2010

Siber

Rikke - har fået fjernnet clipsene i dag, 20 stk. Så nu er der ikke nogen der skal rode mere ved min krop før engang først i dec og igen til Januar!

Anmeld

5. november 2010

bette

Kaufie skriver:

Ja, det er dejligt - men jeg er så også i mødregruppe med hendes svigerdatter, så derfor kender William og Sofie (hendes barnebarn) hinanden både fra MG og dp og nu også børnehaven. De bor 100 m fra os og vi kommer forbi 2 gange dagligt til/fra børnehave, så snakker tit med dem. Derudover var William i hendes sidste kuld, da hun stopper som dp her til 1/12 - og eftersom han var eneste dreng fik han lidt ekstra opmærksomhed - også fra dp's mand, som William kalder "farfar"

ej hvor herligt  

Anmeld

5. november 2010

bette

ka li ja skriver:

ej dog det er jeg ked af at høre... sikke da noget... hvordan står det til nu så???

Anmeld

5. november 2010

ivfmarie

Marie - kommer muligvis i TV2 nord i aften

Anmeld

5. november 2010

Monica

ka li ja skriver:

Puha... Hun vil kun sove, de ved ikke om hun ikke kan tale, eller om det er fordi hun ikke VIL. For hun har sagt nogle enkelte sætninger... Hun er 83 år, har aldrig fejlet noget, altid frisk og kunne 100 % klare sig selv... I går da jeg kommer hjem efter sygehuset,snakker med min mor i tlf siger hun GUD HJÆLPE MIG: at det var jo sådan at hun havde ønsket at dø ( af en blodprop, og ikke at skulle være en grønsag) Det er sgu da fantastisk at ens egen mor siger sådan noget, specielt fordi jeg sagde JA til at de måtte give hende behandling for at de omde kunne fjerne blodproppen...

Tak fordi I tænker på mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.