Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lise

Lise - var lige ved at lave kartoffelsuppe, og havde fakkertalt glædet sig ret så meget til at spise den. Men blenderen besluttede sig til at tab bunden da halvdelen af suppen var deri, med det resultat at suppen ikke kom i vore maver, men på væggen, bordet, på frugten, ind i blenderen, ned af skabe og på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Kaufie

Lise skriver:

Lise - var lige ved at lave kartoffelsuppe, og havde fakkertalt glædet sig ret så meget til at spise den. Men blenderen besluttede sig til at tab bunden da halvdelen af suppen var deri, med det resultat at suppen ikke kom i vore maver, men på væggen, bordet, på frugten, ind i blenderen, ned af skabe og på gulvet

Nu er du jo jyde inderst inde....sååååå....... med et ord:

TRÆLS

Anmeld

3. november 2010

Lise

Kaufie skriver:

Nu er du jo jyde inderst inde....sååååå....... med et ord:

TRÆLS

99% jyde, og ja - det var fandme TRÆLS!!! Men super læksi kartoffel-porre suppe alligevel (den smule der var tilbage). Ikke sidste gang jeg laver den!

Anmeld

3. november 2010

Lene76

Lene - nyder en fri dag

Anmeld

3. november 2010

linemus

Lise skriver:

Ej, hvor surt! Et godt tip til næste gang: jag stavblenderen ned i gryden, så går der ingen tid, før suppen er klar UDEN alt det hælden frem og tilbage og blenden osv.

Anmeld

3. november 2010

linemus

Line - skal snart til sundhedsplejerske på skolen med Sebastian og senere til første skole-hjem-samtale med samme... sikke et renderi i dag

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Ååååh, jeg kan levende forestille mig det!! Sådan en dag havde jeg i går. Og overvejede i samme anledning at gå i temperaments-kontrol-terapi. For dulan, hvor kan jeg blive hvidglødende hysterisk af raseri, når proppen springer af mig...

Røvsuppe. Men god historie bagefter og det gør det lidt lettere at bære. Og godt den smagte godt!

Knus B

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Line - skal snart til sundhedsplejerske på skolen med Sebastian og senere til første skole-hjem-samtale med samme... sikke et renderi i dag

Wauw, skolebarn... Skole-hjem samtale. Wauw... Jeg gyser en lille bitte smule og ønsker dig en god tur!

Knus B - ondt i nakken. Kvalme. Syg NM, som kastede op i et døgn og nu sover, så her er heeelt roooligt lige nu...

Anmeld

3. november 2010

Lene76

linemus skriver:

Jeg har lige ( som i en halv times siden) været til sundhedsplejeske med Mille, fin pige, 122 cm høj og 22 kg så alt var fint.... og hørelsen var bere end go og synet tja det var som det skulle.... så alt i alt fint fint.

Go fornøjelse med alt dit renderi idag

Anmeld

3. november 2010

ka li ja

karina - nu 30, og single....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.