Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Kaufie

Mette, er netop blevet ringet op af Williams gamle dp-mor, som ville høre om hun må hente William sammen med hans veninde Sofie (hendes barnebarn) i børnehaven i morgen, så de kan lege lidt sammen hos hende...... Hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

linemus

Monica skriver:

For faen da Lise, sikke et svineri... Men, kunne du evt dele den opskrift med mig? Vi har besluttet at der skal være en suppedag hver uge på madplanen... og bare for at gentage Line, så bruger jeg også stavblenderen når jeg laver suppe...

Moni - du får lige sådan en for at du nu har et rent køkken

Jeg kan anbefale Karolines Kartoffelsuppe: http://arla.dk/opskrifter/Kartoffelsuppe1/
Den har jeg altid brugt. Nu laver jeg den på slum og kommer ikke længere mælk i. Svitser det heller ikke først, men koger det bare. Og så kan man varierer grøntsager til alle mulige forskellige

Anmeld

4. november 2010

linemus

ka li ja skriver:

det er nu heller ikke det med 30 jeg r mest træt af lige nu....

vi vil ikke det samme i fremtiden, så det gik ikke...

han siger han ikke kan overskue at jeg har 2 børn, hvis vi en dag flytter sammen. og jeg vil slet ikke flytte sammen. så det er nok desværre bare sådan at det må være... men det er da en hård omgang, vi har sgu alligevel været sammen et år

Øv altså, søde skat Det er jeg ked af. Håber du er okay. Stort stort kram

Anmeld

4. november 2010

bette

Kaufie skriver:

Mette, er netop blevet ringet op af Williams gamle dp-mor, som ville høre om hun må hente William sammen med hans veninde Sofie (hendes barnebarn) i børnehaven i morgen, så de kan lege lidt sammen hos hende...... Hyggeligt.

ej hvor er det sødt :) så ved man da at de har været glade for ham

Anmeld

4. november 2010

bette

nu med brystcreme på hænderne..

er lidt desperart for at få mine stakkels hænder til at hele... 

mit eksem gik helt amok efter jeg har været på skadestuen da jeg hældte kogt vand udover mig og simone.. hånden kunne vist ikke klare så længe i vand.. og så smuttede jeg mandler igår.... ddduumt gjort.. aaavv de gør nas nu.. nogen der har noget ekstra hud til overs nåhh nej det har jeg sku selv rigeligt af.. 

Anmeld

4. november 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

mit eksem gik helt amok efter jeg har været på skadestuen da jeg hældte kogt vand udover mig og simone.. hånden kunne vist ikke klare så længe i vand.. og så smuttede jeg mandler igår.... ddduumt gjort.. aaavv de gør nas nu.. nogen der har noget ekstra hud til overs nåhh nej det har jeg sku selv rigeligt af.. 

Ja ja jeg har masser af hud i overskud, det sidder dog på maven men du må heller end gerne få det.

Det er sku da træls med de hænder, kan lægen slet ikke gøre noget ved det??

Anmeld

4. november 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja ja jeg har masser af hud i overskud, det sidder dog på maven men du må heller end gerne få det.

Det er sku da træls med de hænder, kan lægen slet ikke gøre noget ved det??

næh de har opgivet mig alle sammen.. :S har også været på arbejdsmedicinsk afdeling.. der kunne de heller ikke hjælpe mig.. 

:S suk.. 

Anmeld

4. november 2010

Mary

Maria - har weekend 

Anmeld

4. november 2010

ka li ja

tusind tak søde piger. jeg har det ok nu. vi snakker heldigvis stadig godt sammen

Anmeld

4. november 2010

Lene76

bette skriver:

En af mine venner har en søn som døjer med noget eksem på hænderne.... han køber noget kokosolie fra urtekram og smørre hænderne i det og de er bare så fine igen efter et lille døgn......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.