Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Kaufie

Mette, der nu har 5 uger til at føde "indenfor termin" og som her til morgen måtte modtage den triste besked om at Williams bedste legekammerat skifter børnehave pr. 1/12....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Anja

linemus skriver:

Line - nøj, hvor er her stille, når hele huset sover. Så kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gå i seng

Uha, det kender jeg godt og man fortryder det bitter næste morgen. MEN det er bare så dejligt at nyde stilheden og samtidigt vide, at alle ligger og sover godt og trygt

Anmeld

8. november 2010

linemus

Anja skriver:

Uha, det kender jeg godt og man fortryder det bitter næste morgen. MEN det er bare så dejligt at nyde stilheden og samtidigt vide, at alle ligger og sover godt og trygt

Netop, og min mindste elskling lå på sofaen og sov så sødt imens (vi ligger ellers i ske hele natten, så det var et sjældent øjeblik). Men nøj hvor jeg bøder for det nu

Anmeld

8. november 2010

Kaufie

Mht det der med søvn.... Så har jeg ikke problemer med at komme i seng om aftenen - for natten er fyldt med afbrydelser pga halsbrand, træg mave, en lillepige, der moser rundt under brystben og ribben og  så lige en knægt med jævnlige anfald af night terror inden han vågner kl frygtelig tideligt og KUN vil ha' sin MOAR.... Tid til lur....

Anmeld

8. november 2010

Joan ( Smallie )

Joan der nu har en lille pige med øjnebetændelse og skoldkopper.

Anmeld

8. november 2010

Lene76

Lene - hmmm det er lige gået op for mig at jeg kun har 25 dage til jeg har ferie/barsel.... det er da total nice

Anmeld

8. november 2010

Marco2

Lene76 skriver:

Lene - hmmm det er lige gået op for mig at jeg kun har 25 dage til jeg har ferie/barsel.... det er da total nice

Blærerøv

Anmeld

8. november 2010

Grynt

Vil virkelig også gerne på barsel  nu.....kræver vist så bare at man også gravid   ........... selv om jeg syntes det burde være en minor detail

Anmeld

8. november 2010

ivfmarie

Grynt/Tina skriver:

Vil virkelig også gerne på barsel  nu.....kræver vist så bare at man også gravid   ........... selv om jeg syntes det burde være en minor detail

narrhh.. det er vist ikke nok med den berømte "mor-delle"...

Anmeld

8. november 2010

bette

ønsker joan god bedring med sin prinsesse

og heidi hvis dreng lige blev så hidssig at han fik næseblod 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.