Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Grynt

bette skriver:

jeg bruger også mandelolien fra urtekam.. og den gør lidt godt.. men ikke det hele.. det er bare så træls.

for resten så har jeg tabt mig 5kg på 5 dage ved at følge bogen der hedder "spis maven flad" det er helt vildt.. og det er lækre opskrifter og lækkert mad jeg må spise... og har på intet tidspunkt været sulten  

wooow dén bog MÅ jeg altså lige se. Tænk hvis jeg kunne passe mit tøj igen, dét ville være fedt  Måske du kan sende en mail med info + billede af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

wooow dén bog MÅ jeg altså lige se. Tænk hvis jeg kunne passe mit tøj igen, dét ville være fedt  Måske du kan sende en mail med info + billede af den?

sååådan :) 

http://www.saxo.com/dk/item/spis-dig-til-en-flad-mave-haeftet.aspx

Anmeld

5. november 2010

Mary

Maria - skulle have været i Århus og se den nyeste mindstemus i familien, vores lille niece Alberte og til svigerfars 60 års fødselsdag, men på vej i bil fra sjælland må Juliane ofre sig i vejkanten. Derefter går bilen helt grasat og udstødningsrøret er ved at falde af. Så planen om at farmand skulle køre afsted med 2 ud af 3 børn kollapsede også! Og så endnu mere da det går op for os at der ingen færger går i morgen. Annika er drøn ulykkelig! Det er så synd for hende  Hun har glædet sig hele ugen, helt vildt og vanvittigt. Helt seriøst. Bilen er proppakket og ungerne var puttet i nattøj og Dicte fik flaske i bilen så de skulle bare putte hele turen, og så må vi vende om. Sikke en nedtur  Hvor uheldig kan man lige være? Man skulle tro der var 'nogen' der sørgede for vi ikke kom afsted.

Anmeld

6. november 2010

Lise

Mary skriver:

Maria - skulle have været i Århus og se den nyeste mindstemus i familien, vores lille niece Alberte og til svigerfars 60 års fødselsdag, men på vej i bil fra sjælland må Juliane ofre sig i vejkanten. Derefter går bilen helt grasat og udstødningsrøret er ved at falde af. Så planen om at farmand skulle køre afsted med 2 ud af 3 børn kollapsede også! Og så endnu mere da det går op for os at der ingen færger går i morgen. Annika er drøn ulykkelig! Det er så synd for hende  Hun har glædet sig hele ugen, helt vildt og vanvittigt. Helt seriøst. Bilen er proppakket og ungerne var puttet i nattøj og Dicte fik flaske i bilen så de skulle bare putte hele turen, og så må vi vende om. Sikke en nedtur  Hvor uheldig kan man lige være? Man skulle tro der var 'nogen' der sørgede for vi ikke kom afsted.

Øv, hvor ærgerligt  Blev Juliane køresyg, eller er hun almindelig syg? Og kommer i afsted idag i stedet?

Anmeld

6. november 2010

Plysbjørnen

Betina - Har købt nyt komfur i dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2010

ka li ja

Monica skriver:

Puha... Hun vil kun sove, de ved ikke om hun ikke kan tale, eller om det er fordi hun ikke VIL. For hun har sagt nogle enkelte sætninger... Hun er 83 år, har aldrig fejlet noget, altid frisk og kunne 100 % klare sig selv... I går da jeg kommer hjem efter sygehuset,snakker med min mor i tlf siger hun GUD HJÆLPE MIG: at det var jo sådan at hun havde ønsket at dø ( af en blodprop, og ikke at skulle være en grønsag) Det er sgu da fantastisk at ens egen mor siger sådan noget, specielt fordi jeg sagde JA til at de måtte give hende behandling for at de omde kunne fjerne blodproppen...

Tak fordi I tænker på mig... 

det lyder lidt som det min farmor oplevede for et år siden, i en alder af 82. vi troede aldrig hun blev normal igen... men i dag har hun det godt, og bor stadig selv, og kører bil. så vi må håbe din olde kommer lige så godt over det

kram og tanker fra mig

Anmeld

6. november 2010

linemus

Lene76 skriver:

En af mine venner har en søn som døjer med noget eksem på hænderne.... han køber noget kokosolie fra urtekram og smørre hænderne i det og de er bare så fine igen efter et lille døgn......

Kokosolie - som i det man bruger i madlavning?

Anmeld

6. november 2010

linemus

Monica skriver:

Monica- er lidt rundforvirret. Besøgte Oldemor igår, hun havde lavet alt mad klar og dækket bord. Men endte med at hun fik det rigtig dårligt. Jeg ringede 112, sendte børnene hjem med faren (uden mad og kan I forestille jer hvor mange spørgsmål en 3 årig kan stille??) Jeg kørte med i ambulancen og ind på Rosklide sygehus. Hun har fået en blodprop i hjernen. Jeg var den eneste pårørende til at starte med, så måtte helt alene give tilladelse til at de måtte give hende medicin... Puha...

Uh, det lyder som en grim oplevelse. Håber hun bliver god igen.

Anmeld

6. november 2010

linemus

ivfmarie skriver:

Marie - kommer muligvis i TV2 nord i aften

Hvad har du nu lavet??

Anmeld

7. november 2010

Siber

Rikke - har sendt sine to store piger til Bornholm, sammen med bedstemor og bedstefar! De skal være på ferie en hel uge, jeg savner dem faktisk allerede!!! Her er meget stille.

Men i denne uge skal vi (forsøge) nyde at vi er 3, og bruge energi på at komme helt oven på igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.