Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

birgittemarie

Jamen da. Sikke da en masse dumme ting her er sket. Stort knus til Kalaha, Monica og Siber, som jeg også først lige har fundet ud af havde sådan en kradsbørstig fødsel.

Birgitte - lige med nød og næppe overlevet frygtelig helfamilies maveinfluenza, som jeg ikke har prøvet den siden jeg var lille. Det er et mirakel, vi stadig eksisterer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Lene76

linemus skriver:

Kokosolie - som i det man bruger i madlavning?

jeps  det er super godt, det er sådan en stor rund bøtte med tyrkis label. tror den koster 75 -80 kr

Anmeld

7. november 2010

Lene76

Siber skriver:

Rikke - har sendt sine to store piger til Bornholm, sammen med bedstemor og bedstefar! De skal være på ferie en hel uge, jeg savner dem faktisk allerede!!! Her er meget stille.

Men i denne uge skal vi (forsøge) nyde at vi er 3, og bruge energi på at komme helt oven på igen!

lyder som en go ting, jeg sender gerne mine til Norge hvis du mangler børn hehe.... ej håber i nyder roen og rigtig får samlet kræfter igen

Anmeld

7. november 2010

Lene76

Lene - sikke en Weekend, fredag julefrokost med min kollegaer rigtig hyggeligt, kl 03 om natten syntes mille lige hun sku  i hele sin seng..... så nice når Viktor og jeg endelig lige var kommet ovenpå igen.....  så lørdagen gik med  af mille og Viktor og jeg som prøvede og hygge os alligevel, imens faren var på arb. heldigvis er alle friske idag.... og klar til en mandag

Anmeld

7. november 2010

Susan1978

hjemvendt fra Chokoladekursus i KBH..

Anmeld

7. november 2010

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Mums hvor ser det bare lækkert ud... Håber det var et godt og inspirerende kursus...

Anmeld

7. november 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Ej hvor sejt Hvad har du lært? Var det ikke sjovt? Mmm, det gad jeg godt. Fik du lov at smage?

Anmeld

7. november 2010

linemus

Lene76 skriver:

jeps  det er super godt, det er sådan en stor rund bøtte med tyrkis label. tror den koster 75 -80 kr

Super - det har jeg nede i skabet, så det skal da lige prøves på de tørre hænder

Anmeld

7. november 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Birgitte - lige med nød og næppe overlevet frygtelig helfamilies maveinfluenza, som jeg ikke har prøvet den siden jeg var lille. Det er et mirakel, vi stadig eksisterer.

Jamen dog, din stakkel. Håber I alle er på toppen igen

Anmeld

7. november 2010

linemus

Line - nøj, hvor er her stille, når hele huset sover. Så kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gå i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.