Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Lise

ka li ja skriver:

karina - nu 30, og single....

30 er skam ikke så ringe endda (har snart prøvet det et helt år) - men hvad er der sket med Peder? Lige pludseligt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

ka li ja

Lise skriver:

30 er skam ikke så ringe endda (har snart prøvet det et helt år) - men hvad er der sket med Peder? Lige pludseligt?!

det er nu heller ikke det med 30 jeg r mest træt af lige nu....

vi vil ikke det samme i fremtiden, så det gik ikke...

han siger han ikke kan overskue at jeg har 2 børn, hvis vi en dag flytter sammen. og jeg vil slet ikke flytte sammen. så det er nok desværre bare sådan at det må være... men det er da en hård omgang, vi har sgu alligevel været sammen et år

Anmeld

3. november 2010

Lise

ka li ja skriver:

han siger han ikke kan overskue at jeg har 2 børn, hvis vi en dag flytter sammen. og jeg vil slet ikke flytte sammen. så det er nok desværre bare sådan at det må være... men det er da en hård omgang, vi har sgu alligevel været sammen et år

Hmm, det er rigtig ærgerligt, hvis i nu i bund og grund gerne vil være kærester...  Du får stort kram af mig

Anmeld

3. november 2010

ka li ja

Lise skriver:

Hmm, det er rigtig ærgerligt, hvis i nu i bund og grund gerne vil være kærester...  Du får stort kram af mig

tusind tak søde, det varmer

Anmeld

4. november 2010

Monica

Lise skriver:

Lise - var lige ved at lave kartoffelsuppe, og havde fakkertalt glædet sig ret så meget til at spise den. Men blenderen besluttede sig til at tab bunden da halvdelen af suppen var deri, med det resultat at suppen ikke kom i vore maver, men på væggen, bordet, på frugten, ind i blenderen, ned af skabe og på gulvet

For faen da Lise, sikke et svineri... Men, kunne du evt dele den opskrift med mig? Vi har besluttet at der skal være en suppedag hver uge på madplanen... og bare for at gentage Line, så bruger jeg også stavblenderen når jeg laver suppe...

Moni - du får lige sådan en for at du nu har et rent køkken

Anmeld

4. november 2010

Louise mortil4

ka li ja skriver:

her fra også

Anmeld

4. november 2010

Kaufie

ka li ja skriver:

Øv da osse......

fra mig 

Anmeld

4. november 2010

Marco2

ka li ja skriver:

Ei, sveske, det er jeg da super ked af at høre. Håber du er ok after-all...

Ag

Anmeld

4. november 2010

Lise

Monica skriver:

For faen da Lise, sikke et svineri... Men, kunne du evt dele den opskrift med mig? Vi har besluttet at der skal være en suppedag hver uge på madplanen... og bare for at gentage Line, så bruger jeg også stavblenderen når jeg laver suppe...

Moni - du får lige sådan en for at du nu har et rent køkken

Skal se om jeg kan huske det - lod mig inspirere af flere opskrifter på samme tid..

750 g kartofler

3 porrer

2 løg

3 fed hvidløg

2 spsk olivenolie

3 dl minimælk

2 dl fløde 9% (kaffefløde)

1 liter vand

2 terninger hønsebouillon

Timian

Salt/peber

Skær grøntsager i stykker. svits porrer, løg og hvidløg i olien, uden det tager farve. Tilsæt kartofler, vand og bouillonterninger. Tror jeg puttede lidt mere vand i, end den ene liter. Sådan at det dækkede grøntsagerne. Kog mør - ca  20 min. Blend (Anbefales: stavblender ). Tilsæt mælk (denne kan også koges med), fløden + krydderier. Og værs'go!

Jeg synes den blev tyk i konsistensen, hvilket var niiice  Og så kom jeg godt med peber i. Det går godt med kartoffelsuppe, hvis man spørger mig.

Anmeld

4. november 2010

Louise mortil4

Lise skriver:

Skal se om jeg kan huske det - lod mig inspirere af flere opskrifter på samme tid..

750 g kartofler

3 porrer

2 løg

3 fed hvidløg

2 spsk olivenolie

3 dl minimælk

2 dl fløde 9% (kaffefløde)

1 liter vand

2 terninger hønsebouillon

Timian

Salt/peber

Skær grøntsager i stykker. svits porrer, løg og hvidløg i olien, uden det tager farve. Tilsæt kartofler, vand og bouillonterninger. Tror jeg puttede lidt mere vand i, end den ene liter. Sådan at det dækkede grøntsagerne. Kog mør - ca  20 min. Blend (Anbefales: stavblender ). Tilsæt mælk (denne kan også koges med), fløden + krydderier. Og værs'go!

Jeg synes den blev tyk i konsistensen, hvilket var niiice  Og så kom jeg godt med peber i. Det går godt med kartoffelsuppe, hvis man spørger mig.

jeg kan anbefale bacon til at riste og putte i når den er lavet, det er bare SÅ godt til sammen med en flyte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.