Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Nadi

Lise skriver:

YAIKS

Jep det tænkte jeg også! 

Er faktisk rimelig rystet i forhold til at jeg ikke som sådan er involveret... men har simpelthen så ondt af dem alle, for da jeg var på den tur var det den fedeste oplevelse, og tænker tit tilbage på det med rigtige gode minder. Den danske lærer som er med, var min klasselærer, og det var hendes allersidste tur, den i år, så synes det er rigtig synd for hende at det skal ende på denne måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

linemus

Føler mig heldig over at bo i så smukke omgivelser, når nu mindstepigen insisterer på at ville ud at gå

Anmeld

25. oktober 2010

Louise mortil4

bette skriver:

hvordan er det gået ??

tak fordi d spørger

Det er gået sper godt her hjemme med at komme af med sutten, de spørger tit efter den men respekterer at de ikke får den og græder ikke over den er væk.

Jeg er godt nok spændt på hvordan det er gået i BH i dag, det er første dag de er afsted uden sut til middagsluren, men mon ikke det er gået fint der også

Anmeld

25. oktober 2010

Louise mortil4

Sender Kaufie en masse  det her i vist brug for

Anmeld

25. oktober 2010

bette

Louise mortil4 skriver:

tak fordi d spørger

Det er gået sper godt her hjemme med at komme af med sutten, de spørger tit efter den men respekterer at de ikke får den og græder ikke over den er væk.

Jeg er godt nok spændt på hvordan det er gået i BH i dag, det er første dag de er afsted uden sut til middagsluren, men mon ikke det er gået fint der også

lyder som om det bliver taget i stiv arm 

Anmeld

25. oktober 2010

Kaufie

Mette, takker for kram og tanker..... Onkels tilstand er lige nu stabil, men operation er stadig på tale - der er så bare grænser for hvor meget man kan fjerne af bugspytkirtlen.....

-sender god bedring til Emily og tanker til de berørte af episoden i Mexico....

Anmeld

25. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette, takker for kram og tanker..... Onkels tilstand er lige nu stabil, men operation er stadig på tale - der er så bare grænser for hvor meget man kan fjerne af bugspytkirtlen.....

-sender god bedring til Emily og tanker til de berørte af episoden i Mexico....

Tak - og mange tanker til dig og din familie 

Anmeld

25. oktober 2010

Muffinmus

Nadi skriver:

sender en masse tanker til eleverne og lærene fra Viborg Handelsskole i Mexico... lidt creepy at tænke på jeg har været på samme tur!!

Og derfor min lillebror rejser hjem fra Monterey i -mexico i morgen. Han siger der var alt for mange skyderier hele tiden nær campus....

Anmeld

25. oktober 2010

..

Rikke - keder sig, kunne godt ordne vasketøj, træne med Sally, smøre madpakker men gider ikke lette mig fra sofaen

Anmeld

25. oktober 2010

..

Macrolf skriver:

Rikke - keder sig, kunne godt ordne vasketøj, træne med Sally, smøre madpakker men gider ikke lette mig fra sofaen

Rikke - som nu alligevel har fået ordnet vasketøj, trænet Sally (som iøvrigt er blevet MEGA dygtig og ikke længere er en fjollet hoppebold), smurt madpakke til Martin og Smilla og lullet Mikas i søvn igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.