Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Kaufie

Mette, hvis fætre og kusine er på vej hjem fra hvor de befinder sig i verden for at være sammen med deres far før han sandsynligvis enten bliver lagt i respirator eller skal undergå en operation og efterfølgende lægges i respirator......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

bette

Louise mortil4 skriver:

Louise -  Hvisker at vi vist har 2 unger mere der ikke bruger sut, vi er nu næsten færdige med 3 dagen uden den og de har faktisk sovet, men tør ikke sige det højt, så går det bare galt i aften

hvordan er det gået ??

Anmeld

25. oktober 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, hvis kæreste dag/aften endte i at vi passede min niece mens mine forældre var hos min selvmordstruede fætter, hvis fars liv balancerer på en knivsæg.....

Men vi fik da bagt småkager og spist pandekager og hygget os......

Åh, Mette

Anmeld

25. oktober 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, hvis fætre og kusine er på vej hjem fra hvor de befinder sig i verden for at være sammen med deres far før han sandsynligvis enten bliver lagt i respirator eller skal undergå en operation og efterfølgende lægges i respirator......

For dælan! Hvordan kan det gå så galt? Det gør mig virkelig ondt, Mette.

Anmeld

25. oktober 2010

Nadi

sender en masse tanker til eleverne og lærene fra Viborg Handelsskole i Mexico... lidt creepy at tænke på jeg har været på samme tur!!

Anmeld

25. oktober 2010

Lise

Nadi skriver:

sender en masse tanker til eleverne og lærene fra Viborg Handelsskole i Mexico... lidt creepy at tænke på jeg har været på samme tur!!

Hvad er der sket?

Anmeld

25. oktober 2010

Lise

Lise - sender kram og tanker til kaufie,

og - er spændt på hvordan det går med Simon, som for første gang er sendt i børnehave uden ble på,

og - er skide hamrende sur på barnefaderen over at han tillader sig at smække med døren, når hans yngste søn står lige derude og sover så sødt. Så han vågner! Og det har ikke en skid konsekvenser for hans dag at Casper ikke får den søvn han har brug for, for han vender først tilbage i aften når Casper sover  Har sagt det til ham 100000000000000000000 gange at han IKKE skal hamre døren i når Casper sover derude, og så bliver han bare ved! F***, det gør mig helt gal idag!

Anmeld

25. oktober 2010

Nadi

Lise skriver:

Hvad er der sket?

Du kan læse om det på ttv, men der er nogle elever som er blevet overfaldet højstsandsynlig af den Mexicanske mafia og blev true med pistoler for panden og blev frarøvet dere ejendele!! Der blev skudt op i loftet og de andre elever som ikke blevt overfaldet måtte gemme sig de steder de nu kunne komme til.

Kender både de danske og den amerikanske lærer som var med på turen og har en rigtig god veninde, hvis lillebror var en af dem som blev truet med pistol.

Det er ganske forfærdeligt!!

Anmeld

25. oktober 2010

Lise

Nadi skriver:

Du kan læse om det på ttv, men der er nogle elever som er blevet overfaldet højstsandsynlig af den Mexicanske mafia og blev true med pistoler for panden og blev frarøvet dere ejendele!! Der blev skudt op i loftet og de andre elever som ikke blevt overfaldet måtte gemme sig de steder de nu kunne komme til.

Kender både de danske og den amerikanske lærer som var med på turen og har en rigtig god veninde, hvis lillebror var en af dem som blev truet med pistol.

Det er ganske forfærdeligt!!

YAIKS

Anmeld

25. oktober 2010

Marco2

AG - hjemme med syg Emsen. Men temp faldet til 39 her til morgen, og hun hat spist lidt og virker klart friskere. Sidder og ser Dumbo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.