Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Mary

Lise skriver:

Lise - håber også Casper snart gider sove lidt mere sammenhængende uden mad... Her giver vi TO flasker om natten  

(nej det gik ikke så godt med afvænningen. Caspers vægt faldt til under den nederste streg, og så startede vi igen...)

Vi var oppe på 10 gange hvor hun overhovedet ikke ville sove videre før hun havde fået lov at sutte lidt på sutteflasken, og så giver man jo barnet lov for at man selv kan kravle i seng igen, men det gav bagslag!  Ungen kan overhovedet ikke falde i søvn igen uden den åndssvage flaske. Vil dog sige, at hun hørte min bøn og vågnede kun kl halv 4 og vi overgav os IKKE  og så sov hun til halv 9 og de andre to til kl 8!!!! Damn vi har sovet længe idag.

Kunne I ligefrem se han ikke tog nok på når han ikke fik flasken om natten?? Kan I ikke proppe en ekstra flaske eller to ind om dagen i stedet for? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Lise

Siber skriver:

Rikke - vil gå i hi nu, og står ikke op før den 5. nov (kun hvis baby kommer ud før tid står jeg op) Jeg gider ikke mere!

Kram til alle jer der lige har haft fødselsdage, barnedåb, ynker, kæmper, energi bomberne, livs nyderne - ja alle juli tøserne!

Vi ses når baby er kommet ud. Nat nat

Knus Siber

Sov godt!

Anmeld

20. oktober 2010

Lise

Mary skriver:

Vi var oppe på 10 gange hvor hun overhovedet ikke ville sove videre før hun havde fået lov at sutte lidt på sutteflasken, og så giver man jo barnet lov for at man selv kan kravle i seng igen, men det gav bagslag!  Ungen kan overhovedet ikke falde i søvn igen uden den åndssvage flaske. Vil dog sige, at hun hørte min bøn og vågnede kun kl halv 4 og vi overgav os IKKE  og så sov hun til halv 9 og de andre to til kl 8!!!! Damn vi har sovet længe idag.

Kunne I ligefrem se han ikke tog nok på når han ikke fik flasken om natten?? Kan I ikke proppe en ekstra flaske eller to ind om dagen i stedet for? 

I heldige! "Vi" (dvs. Casper) vågner hver dag kl 5:30   Til gengæld kommer han i seng hver dag kl 19, og sover fornuftige lure i løbet af dagen (noget for noget).

Vi kan ikke snige ekstra flasker ind om dagen. Han får i forvejen en efter morgenmad (grød af en slags (lige gyldigt; han spiser det næsten ikke)), én efter frokost (øllebrød), nogle gange én om eftermiddagen, og en efter aftensmaden (her får han et glas HIPP, Beauvais eller Nestle-mos, da han faktisk godt kan lide det og gider spise en helt glas) når han skal sove. Og så får han én ved midnatstid og én ved fire-tiden. Det er jo alt for meget mælk, og alt for lidt fast føde. Men han vil jo ikke ha fast føde. Vi lagde dog mærke til at han spiste LIDT mere morgenmad mens da han ikke fik flaske kl 4, men ikke meget mere... og så fik jeg ham vejet efterfølgende hos SP, og han havde næsten ikke taget på i perioden, så han lå under 3%-stregen på kurven. Det dur jo ikke. Begyndte igen, og nu ligger han fint. Altså, hvad gør man? Prøver at give gode vaner, eller giver ham mad når han vil spise - og det mad han vil spise?

Sorry, længere smøre...

Anmeld

20. oktober 2010

Marco2

AG - 20 minutter til EFTERÅRSFERIE!!!

Anmeld

20. oktober 2010

Mary

Lise skriver:

I heldige! "Vi" (dvs. Casper) vågner hver dag kl 5:30   Til gengæld kommer han i seng hver dag kl 19, og sover fornuftige lure i løbet af dagen (noget for noget).

Vi kan ikke snige ekstra flasker ind om dagen. Han får i forvejen en efter morgenmad (grød af en slags (lige gyldigt; han spiser det næsten ikke)), én efter frokost (øllebrød), nogle gange én om eftermiddagen, og en efter aftensmaden (her får han et glas HIPP, Beauvais eller Nestle-mos, da han faktisk godt kan lide det og gider spise en helt glas) når han skal sove. Og så får han én ved midnatstid og én ved fire-tiden. Det er jo alt for meget mælk, og alt for lidt fast føde. Men han vil jo ikke ha fast føde. Vi lagde dog mærke til at han spiste LIDT mere morgenmad mens da han ikke fik flaske kl 4, men ikke meget mere... og så fik jeg ham vejet efterfølgende hos SP, og han havde næsten ikke taget på i perioden, så han lå under 3%-stregen på kurven. Det dur jo ikke. Begyndte igen, og nu ligger han fint. Altså, hvad gør man? Prøver at give gode vaner, eller giver ham mad når han vil spise - og det mad han vil spise?

Sorry, længere smøre...

Fair nok med længere smøre, jeg spurgte jo selv  Vil altså godt lige pointere at det ikke er normalt de sover så længe! Vi var ved ikke at nå alt det vi skulle nå, haha! - luxuxproblem 

Anmeld

21. oktober 2010

..

Rikke - er drænet for energi og overskud. Smilla og Mikas er generelt set nemme og skønne unger men Mikas sover stort set ikke om natten for tiden. Det er ikke mig men min mand der står op, da han har større tålmodighed og nemmere falder i søvn igen. Jeg vågner jo alligevel og HADER at ligge vågen om morgenen og høre på hans VRÆÆÆÆÆÆL, når hans far HAR taget ham op og forsøger at gøre ham tilfreds

Anmeld

21. oktober 2010

Louise mortil4

Louise - Føler sig ensom og føler huset giver ekko ved det mindste jeg rører mig, men alle unger og manden er hjemme....... Håbløst....

Anmeld

22. oktober 2010

ka li ja

Louise mortil4 skriver:

Louise - Føler sig ensom og føler huset giver ekko ved det mindste jeg rører mig, men alle unger og manden er hjemme....... Håbløst....

du skal altså få snakket med din læge søde, inden det går helt galt

kram til dig

Anmeld

22. oktober 2010

Lise

Lise - undrer sig over hvis umulige unge det er der ligger og hyler på mit stuegulv. Og hvem har taget min englebasse der sover om natten (når han ikke lige spiser) OG sover om dagen??? Har været vågen i noget der minder om to døgn nu, og jeg vil bare gerne ha f****** RO!!!!!!!!!!!

PS: Nogen der mangler baby? Har én billigt til salg!

Anmeld

22. oktober 2010

Louise mortil4

ka li ja skriver:

du skal altså få snakket med din læge søde, inden det går helt galt

kram til dig

ved det godt, men så kommer der måske et par gode dage ind mellem også bliver det udskudt lidt igen i håb om det går i sig selv igen, men det gør det jo ikke, det ved jeg godt.. Er også lidt bange for han ikke mener der er noget galt for ikke at tale om at der er 3 ugers vente tid på en akut tid hos dem !!!!

Tak for krammet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.