Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Anja

Anja, der (når hun selv skal sige det) har klaret først eftermiddag/aften alene med alle 4 unger til UG . Ingen sure børn, Jonas fik lavet lektier, alle fik mad, tænderne blev grundigt børstet inden sengetid, køkkenet er ordnet og der var ro fra de 3 store kl 20! Så kan man vist ikke forlange mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Kaufie

Anja skriver:

Anja, der (når hun selv skal sige det) har klaret først eftermiddag/aften alene med alle 4 unger til UG . Ingen sure børn, Jonas fik lavet lektier, alle fik mad, tænderne blev grundigt børstet inden sengetid, køkkenet er ordnet og der var ro fra de 3 store kl 20! Så kan man vist ikke forlange mere

Og hvordan går det med dig selv og boobs?

Anmeld

25. oktober 2010

ka li ja

Anja skriver:

mega sejt!!! skulderklap til dig

jeg har nogle gange svært ved det bare med 2!

Anmeld

26. oktober 2010

Louise mortil4

Louise - har lige brugt 1½ time på at stortude ved vores parterapi mand fordi han spurte om hvordan jeg har det, for jeg ser lidt trat ud. Det ender så ud i at jeg får ene timer hos ham også tager han mig med til lægen (ja ja han er lidt af hvert og vil altid forblive en rigtig god ven også når vi en gang ikke har brug for samtaler hos ham) så jeg kan gå gang i noget behandling så lyset tilbage igen (det siger han i hvertfald det gør men det tager tid) Håber manden fik lidt ud af hva jeg prøvede at fremstamme mellem hulkene og at han måske kan se lidt hvor jeg kommer fra og hvordan min verden ser ud.

Anmeld

26. oktober 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

du er altså sej du er

Anmeld

26. oktober 2010

Anja

Kaufie skriver:

Og hvordan går det med dig selv og boobs?

Efter to dage med antibiotika er smerterne væk

Anmeld

26. oktober 2010

ka li ja

Louise mortil4 skriver:

Louise - har lige brugt 1½ time på at stortude ved vores parterapi mand fordi han spurte om hvordan jeg har det, for jeg ser lidt trat ud. Det ender så ud i at jeg får ene timer hos ham også tager han mig med til lægen (ja ja han er lidt af hvert og vil altid forblive en rigtig god ven også når vi en gang ikke har brug for samtaler hos ham) så jeg kan gå gang i noget behandling så lyset tilbage igen (det siger han i hvertfald det gør men det tager tid) Håber manden fik lidt ud af hva jeg prøvede at fremstamme mellem hulkene og at han måske kan se lidt hvor jeg kommer fra og hvordan min verden ser ud.

hvor er det bare godt søde. nu er der endelig taget hul på bylden! skide godt

kram og skulderklap til dig

Anmeld

27. oktober 2010

Kaufie

Mette - sender kram til Louise, der har en sej kamp forude - men nu er der nogen, der hjælper med at finde lyset igen

- mens hun sidder og spiser banan og drikker mælk kl 00.30 for at få bugt med den lede halsbrand.........

- og hvis onkel blev lagt i respirator i aften - nu krydser vi bare fingre for at kroppen får lidt hvile mens den helbredes.

Anmeld

27. oktober 2010

Lise

Lise - har endelig fundet "baby unit" af babyalarmen idag efter den har været væk siden mandag formiddag.. NUUUUUUUJJJJJJJJJJ, den har været savnet!!!

Anmeld

27. oktober 2010

bette

hjemvendt fra skadestuen, efter at have hældt kogende vand udover lillepigen og mig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.