Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Kaufie

Mette, dels vemodig og dels glædeligt overrasket over at gennemgå Williams babytøj.... Har i hvert fald ikke brug for flere hvide kortærmede bodies......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Anja

bette skriver:

hjemvendt fra skadestuen, efter at have hældt kogende vand udover lillepigen og mig selv..

Nej nej nej nej!! Er I begge okay? Hvordan kunne det ske?

Anmeld

27. oktober 2010

bette

Anja skriver:

Nej nej nej nej!! Er I begge okay? Hvordan kunne det ske?

jamen ja.. jeg ville lave flasker til simone.... men var kommet lidt sent igang med det.. så hun var egentlig sulten.. så jeg tog hende på armen som jeg har gjort før... og brugte så bare en hånd.. havde fået flaskerne stereliseret og var ved at koge vand i elkedlen.. 

kunne jo ligesom godt se at kogende vand ligesom ikke kunne bruges til mad lige nu.. så da det var kogt færdig satte jeg det ind i køleskabet og ville så lukke lågen, hvor jeg kom i tanke om noget jeg havde glemt og åbner så straks op igen hvor den så vælter ud over mig.. så det var nykogt vand.. kææææft det gjorde ondt.. men tænkte slet slet ikke på mig selv.. havde jo simone på armen.. hun havde bare ben så jeg tændte det kolde vand og nærmest smed hende under vandet med benet.. hendes fod var helt rød jeg greb en stofble og kom koldt vand på og viklede den om hendes fod.. der går det så op for mig hvor ondt det egentlig gør på mig selv.. 

jeg havde fået kogt vand udover hele min højre side.. heldigvis havde jeg tøj på så det afværgerede noget af det.. men kunne godt mærke at jeg havde forsøgt at afværge alt vandet med min højre hånd og min fod gjorde ret nas også... og faktisk også min mave...  jeg ringede så straks til lægen for at finde ud af hvad jeg skulle gøre.. imellem tiden var simone faldet i søvn.. heldigvis.. for så gjorde det ikke ondt på hende mere.. 

så vi tog en tur på skadestuen.. og jeg sad med hånden i vand kolde klude på mave og fod.. jeg slap billigt må man sige.. fik ikke nogen vabler eller noget.. men min hånd svier stadig lidt.. men det tror jeg er fordi jeg jo ikke kan tåle at sidde så længe i vand med mine hænder, så eksemen er eksploderet 

simone fik en vabel på hendes tå.. men heldigvis skete der ikke mere end det.. 

så vi fik lov at komme hjem igen

men hold fast det var ikke sjovt... havde så rådden samvittighed overfor hende.. jeg laver aldrig flasker med hende på armen igen.. så hellere at hun ligger og skriger lidt end hun bliver forbrændt.. !!

rådden mor.. 

Anmeld

27. oktober 2010

Grynt

Louise mortil4 skriver:

Louise - har lige brugt 1½ time på at stortude ved vores parterapi mand fordi han spurte om hvordan jeg har det, for jeg ser lidt trat ud. Det ender så ud i at jeg får ene timer hos ham også tager han mig med til lægen (ja ja han er lidt af hvert og vil altid forblive en rigtig god ven også når vi en gang ikke har brug for samtaler hos ham) så jeg kan gå gang i noget behandling så lyset tilbage igen (det siger han i hvertfald det gør men det tager tid) Håber manden fik lidt ud af hva jeg prøvede at fremstamme mellem hulkene og at han måske kan se lidt hvor jeg kommer fra og hvordan min verden ser ud.

Vil bare sige jeg tænker på dig og jeg syntes du er sej 

Anmeld

27. oktober 2010

Anja

Anja, der har klaret endnu en eftermiddag og aften alene med 4 unger. Denne gang knap så meget til UG, da jeg fik smadret et glas på klinkerne i køkkenet og så var nødt til at støvsuge hele køkkenet. Selvom jeg gjorde det langsomt og forsigtigt kan jeg godt mærke, at det strækker i ks aret som jo kun er 3 uger gammel. Der er altså en grund til, at man ikke må støvsuge/vaske gulv de første 6 - 8 uger . Men ungerne har det fint og alle 4 sover nu

Bette: dejligt, at det er okay nu

Louise: Du skal lige have et kram

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Line - har lige sendt to små spøgelser i børnehave til halloweenfest
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Line - sender store kram til Bette og Louise 

Anmeld

28. oktober 2010

Mary

Maria - synes at Line har nogle temmelig nuttede små spøgelser 

Anmeld

28. oktober 2010

Lise

Lise - var ved at blive rendt ned af en der sagtens kunne have været vores egen Monica idag i Field's  

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Line - nu med 3. barn til Halloweenfest og glødende symaskine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.