Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

ka li ja

Louise mortil4 skriver:

ved det godt, men så kommer der måske et par gode dage ind mellem også bliver det udskudt lidt igen i håb om det går i sig selv igen, men det gør det jo ikke, det ved jeg godt.. Er også lidt bange for han ikke mener der er noget galt for ikke at tale om at der er 3 ugers vente tid på en akut tid hos dem !!!!

Tak for krammet.

du SKAL!!! jeg kender det der alt alt alt for godt...

bestil den tid og snak med lægen til den tid og fortæl alt. så skal han nok bedømme hvad du har brug for.

du må altid pb mig søde. men bestil den tid NU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

Louise - Føler sig ensom og føler huset giver ekko ved det mindste jeg rører mig, men alle unger og manden er hjemme....... Håbløst....

Først vil jeg give dig et Og se så at kom afsted til den læge. Der er noget galt og du kan blive hjulpet så kom nu afsted søde inden det ender alt for galt

Anmeld

22. oktober 2010

linemus

Line - er bestemt ikke klar til at putte fast føde i babypigens mund om allerede 1,5 uge (skrev hun, mens hun klamrede sig til sin lille baby). Mon det næste halve år vil gå lige så hurtigt?

Anmeld

23. oktober 2010

Lise

Lise skriver:

Lise - undrer sig over hvis umulige unge det er der ligger og hyler på mit stuegulv. Og hvem har taget min englebasse der sover om natten (når han ikke lige spiser) OG sover om dagen??? Har været vågen i noget der minder om to døgn nu, og jeg vil bare gerne ha f****** RO!!!!!!!!!!!

PS: Nogen der mangler baby? Har én billigt til salg!

Lise - nu med dårlig samvittighed  Og sløj baby der hoster som en forkølet søløve og væsker ud af ørene...

Anmeld

23. oktober 2010

Mary

Lise skriver:

Lise - nu med dårlig samvittighed  Og sløj baby der hoster som en forkølet søløve og væsker ud af ørene...

Anmeld

23. oktober 2010

Louise mortil4

Louise -  Hvisker at vi vist har 2 unger mere der ikke bruger sut, vi er nu næsten færdige med 3 dagen uden den og de har faktisk sovet, men tør ikke sige det højt, så går det bare galt i aften

Anmeld

23. oktober 2010

Marco2

AG - nu med pus med 39,6 i feber …

Anmeld

23. oktober 2010

Lene76

Marco2 skriver:

AG - nu med pus med 39,6 i feber …

go bedring til lille E

Anmeld

23. oktober 2010

Lene76

Lene - der idag har været inde i Brunns galleri, mega kaos ingen dk-terminaler virkede.... og vi havde lavet 2 stk Build a bear sammen med ungerne...... hmmm men faldt da et sted hvor jeg ku hæve.  og ungerne er lykkelige for deres nye bamser

Anmeld

23. oktober 2010

Kaufie

Mette, hvis kæreste dag/aften endte i at vi passede min niece mens mine forældre var hos min selvmordstruede fætter, hvis fars liv balancerer på en knivsæg.....

Men vi fik da bagt småkager og spist pandekager og hygget os......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.