Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

bette

anja: kan du så passe lidt på dig selv tak..

nu med bækkenbælte igen... suk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Monica

Lise skriver:

Lise - var ved at blive rendt ned af en der sagtens kunne have været vores egen Monica idag i Field's  

Hold nu kæft...Jeg tænkte, det er sgu da Lise... Var liiiiige ved at stoppe op... Hvorfor faen gjorde jeg det ikke...

Anmeld

28. oktober 2010

Lise

Monica skriver:

Hold nu kæft...Jeg tænkte, det er sgu da Lise... Var liiiiige ved at stoppe op... Hvorfor faen gjorde jeg det ikke...

Haha - tænkte at du bare ikke kunne se det var mig  For du smilede så pænt til mig, og smuttede ind i kiosken. Så stod jeg der, og tænkte...hmm, det var sgu da Monica...men jeg tror ikke hun ved jeg var mig... og så smuttede du så hurtigt ud igen..  Næste gang jeg står og spærrer vejen for dig med barnevogn og hele mollertjavsen, så siger jeg hej

Anmeld

28. oktober 2010

Monica

Lise skriver:

Haha - tænkte at du bare ikke kunne se det var mig  For du smilede så pænt til mig, og smuttede ind i kiosken. Så stod jeg der, og tænkte...hmm, det var sgu da Monica...men jeg tror ikke hun ved jeg var mig... og så smuttede du så hurtigt ud igen..  Næste gang jeg står og spærrer vejen for dig med barnevogn og hele mollertjavsen, så siger jeg hej

Jeg er et høfligt menneske, så smiler til alle... Specielt demmed barnevogn...

Det første jeg tænkte var, det var: Det ligner sgu da Lise... Men tænkte, nej, bor hun ikke i det jyske lige som alle de andre???!!... (Så smuttede hurtigt ud af kiosken for en COLA KOSTEDE 20 KR + PANT Så måtte i Bilka kiosken...)

Jeg arbejder inde i Sportmaster,så kommer du på disse kanter igen så bare kør ind i mig...

Anmeld

28. oktober 2010

Lise

Monica skriver:

Jeg er et høfligt menneske, så smiler til alle... Specielt demmed barnevogn...

Det første jeg tænkte var, det var: Det ligner sgu da Lise... Men tænkte, nej, bor hun ikke i det jyske lige som alle de andre???!!... (Så smuttede hurtigt ud af kiosken for en COLA KOSTEDE 20 KR + PANT Så måtte i Bilka kiosken...)

Jeg arbejder inde i Sportmaster,så kommer du på disse kanter igen så bare kør ind i mig...

Jeg havde lige været inde og smide 15 kroner på en flaske vand

Jeg hilser i Sportsmaster næste gange jeg rammer dejlige Field's  

Anmeld

28. oktober 2010

Louise mortil4

Louise - har lige opdateret i den der i vednok hvor om hva lægen sagde.

Takker for alle krammene

Anmeld

29. oktober 2010

Lise

Lise - har efterladt mand med børnern, for nu tager jeg til fest! Og jeg kommer ikke hjem før jeg er fuld nok til at overhøre de børn der hyler i nat!

Anmeld

29. oktober 2010

Lise

Lise - kom til at trykke på knappen to gange.

Anmeld

29. oktober 2010

Lene76

Lene- nu vil jeg ta ind og nyde at denne weekend er uden børn og i aften uden mand, så nu vil jeg ind og bruge en MASSE penge på mig selv  go weekend girls

Anmeld

29. oktober 2010

Monica

Lise skriver:

Lise - har efterladt mand med børnern, for nu tager jeg til fest! Og jeg kommer ikke hjem før jeg er fuld nok til at overhøre de børn der hyler i nat!

Go fest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.