Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

bette

linemus skriver:

Arh, det var såmænd bare lige da jeg sad i eftermiddags ved computeren, hvor jeg burde rydde op i køkkenet efter barnedåben, og hvor jeg skulle ned i bh efter pigerne, men kunne høre regnen styrte ned. Heldigvis nåede jeg at trække den så længe, at regnen holdt op. Desværre glemte jeg, at jeg havde sat Sofie og barnevogn ude i haven, fordi der var sol under terrassetaget, så barnevognen blev plaskvåd. Heldigvis var babyen tør. Imorgen... så må jeg få ryddet op...

hehe kender det godt.. man tænker på at rydde op... men får det ikke gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Marco2

bette skriver:

hehe kender det godt.. man tænker på at rydde op... men får det ikke gjort..

AG - nu med dumme plukveer 

Anmeld

19. oktober 2010

bette

Marco2 skriver:

AG - nu med dumme plukveer h: 0px;" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12376.png" alt="" class="ForumLinkedImage"/>

kan du så slappe lidt af.... ned og lig..

Anmeld

19. oktober 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

AG - nu med dumme plukveer 

Dét er da vist lidt for tidligt, eller???

Stresser du lidt?

Anmeld

19. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Dét er da vist lidt for tidligt, eller???

Stresser du lidt?

Nææh.. overhovedet ikke. Har verdens mest kedelige job, hvor det meste af min tid går med at surfe rundt på nettet Har en puls tæt på min hvilepuls når jeg sidder derude 

Synes jeg har læst i de der uge for uge-dimser at det er meget normalt nu...?

Anmeld

19. oktober 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Nææh.. overhovedet ikke. Har verdens mest kedelige job, hvor det meste af min tid går med at surfe rundt på nettet Har en puls tæt på min hvilepuls når jeg sidder derude 

Synes jeg har læst i de der uge for uge-dimser at det er meget normalt nu...?

Ok - jeg har vist ikke rigtig fået læst de der uge-for-uge ting denne gang 

Men det er vist også meget forskelligt hvor meget man mærker de der plukveer - jeg tror ikke jeg er så hårdt angrebet...

Anmeld

19. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Ok - jeg har vist ikke rigtig fået læst de der uge-for-uge ting denne gang 

Men det er vist også meget forskelligt hvor meget man mærker de der plukveer - jeg tror ikke jeg er så hårdt angrebet...

Nej det hele er ikks om i første graviditet. Fokus ligger lidt andre steder. Jeg får nu læst uge for uge tingene, men med Emily var jeg jo inde og læse dag-for-dag. Der er jeg slet ikke denne gang

Ag

Anmeld

19. oktober 2010

Mary

Maria - ville ønske virkelig virkelig meget at Dicte snart ville forstå at vi IKKE har tænkt os at give hende natflaske mere. Jeg holder snart ikke til mere  Da vi var på ferie sov hun igennem 10-11 timer hele ugen! 

Anmeld

20. oktober 2010

Lise

Mary skriver:

Maria - ville ønske virkelig virkelig meget at Dicte snart ville forstå at vi IKKE har tænkt os at give hende natflaske mere. Jeg holder snart ikke til mere  Da vi var på ferie sov hun igennem 10-11 timer hele ugen! 

Lise - håber også Casper snart gider sove lidt mere sammenhængende uden mad... Her giver vi TO flasker om natten  

(nej det gik ikke så godt med afvænningen. Caspers vægt faldt til under den nederste streg, og så startede vi igen...)

Anmeld

20. oktober 2010

Siber

Rikke - vil gå i hi nu, og står ikke op før den 5. nov (kun hvis baby kommer ud før tid står jeg op) Jeg gider ikke mere!

Kram til alle jer der lige har haft fødselsdage, barnedåb, ynker, kæmper, energi bomberne, livs nyderne - ja alle juli tøserne!

Vi ses når baby er kommet ud. Nat nat

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.