Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

ivfmarie

Marie - doven? egositisk? Jeg burde egentlig skrive et lille svar til alle de foregående - mere eller mindre - triste statusbeskeder, jeg orker bare ikke rigtig, sorry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lene76

Kaufie skriver:

Kl.10??????

Der havde William været oppe i 5 (!!!) timer....

Hvornår bliver han så puttet?

hmmm tror den var 19,30 igår  han har et godt sove og har altid haft det...... og det har den kommende lillesøster osse bare og ha

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

Lise skriver:

Lise - med blå og hævet ankel efter at have vrikket om

Av lyder ik rart...... op med foden når du har tid til det også er kolde fodbade altså osse super til det

Go bedring med foden, håber det hurtigt er væk

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

Louise mortil4 skriver:

Louise - hvorfor er det lige at hvergang man endelig har fået stablet lidt overskud på benene så væltesman omkuld igen og kan starte forfra. LORT siger jeg jer LORT.

hmmmm ligefrem LORT, det lyder ik så godt....... håber resten af dagen er bedre..... ville gerne sende lidt overskud din vej men tror jeg selv får brug for det...... så du får et  istedet

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

linemus skriver:

Line - gider bare ikke...

hehe sådan havde jeg det osse imorges...... men det hjalp at jeg havde ro til at bare og ligge i senge indtil ungerne vågnede (kl 10) men hælder nu mest til at hop på sofaen.... sku ha været til spinning med gider ik........

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

ivfmarie skriver:

Marie - doven? egositisk? Jeg burde egentlig skrive et lille svar til alle de foregående - mere eller mindre - triste statusbeskeder, jeg orker bare ikke rigtig, sorry!

hehe din dovne egoist hehe....... men fair nok at man ik altid svare på alle beskeder

Anmeld

19. oktober 2010

bette

eeeelsker mine skønne juli piger.. hvad skulle jeg dog gøre uden jer!!! 

Anmeld

19. oktober 2010

bette

linemus skriver:

Line - gider bare ikke...

hvad gider man ikke?? 

Anmeld

19. oktober 2010

linemus

bette skriver:

hvad gider man ikke?? 

Arh, det var såmænd bare lige da jeg sad i eftermiddags ved computeren, hvor jeg burde rydde op i køkkenet efter barnedåben, og hvor jeg skulle ned i bh efter pigerne, men kunne høre regnen styrte ned. Heldigvis nåede jeg at trække den så længe, at regnen holdt op. Desværre glemte jeg, at jeg havde sat Sofie og barnevogn ude i haven, fordi der var sol under terrassetaget, så barnevognen blev plaskvåd. Heldigvis var babyen tør. Imorgen... så må jeg få ryddet op...

Anmeld

19. oktober 2010

linemus

Line - sender kram til alle de trætte, de brugte, de forslåede, de dovne og alle de andre dejlige julipiger herinde Nu vil jeg spise modveje m. chokomousse og marcipan for os allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.