Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Lise

Kaufie skriver:

Mette, skal vække knægten MED VILJE hver 2. time natten igennem..... Han væltede bagover ned på flisegulvet da vi var ved at udhule græskar i eftermiddags...... Men hvordan SØREN tjekker man at et 3-årit barn kan tale sammenhængende når man vækker ham brutalt efter 2 timers søvn??

Hvor uheldigt, sguda!!! Stakkels ham, og stakkels jer... håber i kommer nogenlunde igennem natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

bette

nu med mega ondt i sin hofte...

Anmeld

11. oktober 2010

Kaufie

bette skriver:

nu med mega ondt i sin hofte...

Why???

Anmeld

11. oktober 2010

Kaufie

Mette, monstertræt efter at have observeret knægten hele natten - selvom Claus tog sine ture med at få liv i drengen, så skulle moren jo have statusopdate når han kom tilbage (som om han bare ville gå ind og sove videre hvis der var noget galt....)

Frisk som en havørn var knægten så kl 5 - og suuuulten - absoult ingen tegn på noget som helst efter det brutale fald fra tripp-trapp stolens ryglæn ned på det hårde flisegulv...... Måske meget godt at hans far har læst så mange superhelte-tegneserier - hvordan kan det ellers lade sig gøre?

Anmeld

11. oktober 2010

Anja

Anja, der er lidt stolt over at have GÅET over til børnehaven og afleveret Elias  og som ellers er glad for at Nova stadig er super nem

Anmeld

11. oktober 2010

bette

Kaufie skriver:

Why???

aner det ik.. har haft ondt siden jeg fødte.. skal til lægen nu her

Anmeld

11. oktober 2010

Lise

Lise - nu med 7 mdr gammel baby, der er 68 cm "lang" og vejer 6,9 kg...lille pus...

Anmeld

12. oktober 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Simon brugte heller ikke sut  Men det begyndte han på herefter... (og stoppede igen 5 mdr senere)

Aaahh! Overvejer kraftigt straks at købe sut og gå i gang.

Knus Birgitte, som stortuder, har kvalme og kan-ikke-være-i-min-krop-hed over de første 5 minutter af Submarino og ikke tør se mere. Jeg burde have været advaret efter forfilmene Eksperimentet og Hold om mig. Jaaaahrmen. Så megen ulykke så tidligt om morgenen. Jeg kan ikke tåle at se noget som helst om børn efter jeg selv har fået børn.

Er der nogle af jer, der har set den? 

Anmeld

12. oktober 2010

Marco2

birgittemarie skriver:

Aaahh! Overvejer kraftigt straks at købe sut og gå i gang.

Knus Birgitte, som stortuder, har kvalme og kan-ikke-være-i-min-krop-hed over de første 5 minutter af Submarino og ikke tør se mere. Jeg burde have været advaret efter forfilmene Eksperimentet og Hold om mig. Jaaaahrmen. Så megen ulykke så tidligt om morgenen. Jeg kan ikke tåle at se noget som helst om børn efter jeg selv har fået børn.

Er der nogle af jer, der har set den? 

NEJ!

Fik tilbudt at låne den i weekenden men afslog. Var sikker på jeg ikke kunne holde til det.

Anmeld

12. oktober 2010

Kaufie

Mette, raser over personer, der ikke giver besked om hvor de er og lader mig stå tilbage og ligne....et fjols??!!!! (på jobbis.....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.