Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Louise mortil4

Louise - sys på ingen måde jeg kan se lys for enden af tundlen, sys bare der bliver længere og længere til enden, gidder sgu snart ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Siber

Louise mortil4 skriver:

Louise - sys på ingen måde jeg kan se lys for enden af tundlen, sys bare der bliver længere og længere til enden, gidder sgu snart ikke mere.

Åh nej stor kram til dig!

Knus Siber

Anmeld

12. oktober 2010

bette

op med humøret louise håber du snart er ved lyset..

heidi som nu er på krykker.. ffuuuucck i h.... det gør jo pi.... ondt .. hulk

Anmeld

12. oktober 2010

heaven

Louise mortil4 skriver:

lyder ikke rart??

same old story, or??

Jannie - gået flad på sofaen

Anmeld

13. oktober 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Aaahh! Overvejer kraftigt straks at købe sut og gå i gang.

Knus Birgitte, som stortuder, har kvalme og kan-ikke-være-i-min-krop-hed over de første 5 minutter af Submarino og ikke tør se mere. Jeg burde have været advaret efter forfilmene Eksperimentet og Hold om mig. Jaaaahrmen. Så megen ulykke så tidligt om morgenen. Jeg kan ikke tåle at se noget som helst om børn efter jeg selv har fået børn.

Er der nogle af jer, der har set den? 

jeg har set den, og havde også våde øjne. men jeg syntes nu altså det var en pisse god film. desværre nok realistisk for nogle...

hader også bare når der sker noget med børn i film, det kan mit moderhjerte heller ikke klarer

Anmeld

13. oktober 2010

ka li ja

Louise mortil4 skriver:

har du nogen at snakke med? læge eller psykolog? det lyder altså temmelig alvorligt syntes jeg... og har selv været i helvede, og havde brug for hjælp til at komme op.

kram til dig

Anmeld

13. oktober 2010

Lise

Lise - ser "one born every minute" og hyler over alle fødsalerne

Anmeld

13. oktober 2010

bette

heidi nu med tid til røngent af hoften imorgen.. 

Anmeld

14. oktober 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

jeg har set den, og havde også våde øjne. men jeg syntes nu altså det var en pisse god film. desværre nok realistisk for nogle...

hader også bare når der sker noget med børn i film, det kan mit moderhjerte heller ikke klarer

Jeg så resten af den senere på aftenen og ja, det var en edder god film. Og gud ske lov var der ikke flere babyer, der døde.

Knus Birgitte, der ønsker sig en ordenlig balje nattero.

Anmeld

14. oktober 2010

birgittemarie

Birgitte - tror snart jeg bliver rablende sindssyg af mangel på nattesøvn.

For fanden også, jeg føler mig fuldstændigt utilregnelig efterhånden, bliver rasende over ingenting, har ondt over det hele og vil bare f#cking sove. Min lille dreng har sovet sådan her i nat: Fra 23.45 til 1. Fra 1 til 3 (Det var det store, lækre sovetræk) Fra 4.30 til 5. Fra 5.15 til 6 og fra 6.30 til 6.45.

Det har efterhånden stået på i et par måneder, det her og det bliver bare værre og værre, synes jeg. Jeg er GAL og stresset og bange for at komme til at lade det gå ud over sagesløse. Der skal ingenting til, før NM provokerer mig, så jeg snerrer ad hende og det gør mig så ulykkelig. Jeg har mest brug for at tage husbond og give ham en ordentlig dragt prygl for bare at ligge der og sove og skulle på arbejde, men det vil han sikkert ikke finde sig i .

Og så har jeg bare ikke tid til det her. Om en uge skal jeg til Børnebazar med et ordentligt læs tøj, jeg fiser ned og syr på så snart jeg har ti minutter i løbet af dagen - og det har jeg bare i forvejen ikke. ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVV, hvor er jeg TRÆT!!!

Hm... Skulle man prøve at skrive denne statusopdatering på FB?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.