Birgitte - tror snart jeg bliver rablende sindssyg af mangel på nattesøvn.

For fanden også, jeg føler mig fuldstændigt utilregnelig efterhånden, bliver rasende over ingenting, har ondt over det hele og vil bare f#cking sove. Min lille dreng har sovet sådan her i nat: Fra 23.45 til 1. Fra 1 til 3 (Det var det store, lækre sovetræk) Fra 4.30 til 5. Fra 5.15 til 6 og fra 6.30 til 6.45.
Det har efterhånden stået på i et par måneder, det her og det bliver bare værre og værre, synes jeg. Jeg er GAL og stresset og bange for at komme til at lade det gå ud over sagesløse. Der skal ingenting til, før NM provokerer mig, så jeg snerrer ad hende og det gør mig så ulykkelig. Jeg har mest brug for at tage husbond og give ham en ordentlig dragt prygl for bare at ligge der og sove og skulle på arbejde, men det vil han sikkert ikke finde sig i
.
Og så har jeg bare ikke tid til det her. Om en uge skal jeg til Børnebazar med et ordentligt læs tøj, jeg fiser ned og syr på så snart jeg har ti minutter i løbet af dagen - og det har jeg bare i forvejen ikke. ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVV, hvor er jeg TRÆT!!!
Hm... Skulle man prøve at skrive denne statusopdatering på FB?
Anmeld