Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Kaufie

Mette, totalt vraget som yndlingsforælder..... Nok praktisk nok med lillesøsters snarlige ankomst - men alligevel..... ikke så sjovt med preggyhormoner....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Marco2

AG - sidder i sofaen og synder med Marabou Daim...

Anmeld

7. oktober 2010

..

birgittemarie skriver:

Hej Rikke, jeg har en str. 98 rød termojakke - desværre ingen bukser - som faktisk endda er lidt fed. Den er taljeret.

Den kan du få for 40 kroner, hvis du vil. Er du på Trendsales?

Knus Birgitte

Det var da et seriøst godt tilbud

Det jeg mangler mest er bare termobukserne, så ser om jeg ikke kan finde et billigt helt sæt til hende - men tak alligevel

Anmeld

8. oktober 2010

Anja

Anja, der har første dag alene hjemme med lille Nova.  Manden er på job og ungerne er afsted i dp/bh/skole. Alt går fint, men savner dog lidt at manden havde barsel

Anmeld

8. oktober 2010

Plysbjørnen

Betina - som i dag for en uge siden opsagde mit Job, har i dag modtaget brev fra Danfoss at min opsigelse er modtaget. Dermed har jeg officielt sidste ansættelsesdag 31. december.

Anmeld

8. oktober 2010

Monica

BetinaTrold skriver:

Betina - som i dag for en uge siden opsagde mit Job, har i dag modtaget brev fra Danfoss at min opsigelse er modtaget. Dermed har jeg officielt sidste ansættelsesdag 31. december.

Hvorfor har du sagt op? Og hvorfor har du så lang opsigelse? 3 mdr? Normalt har man 1 mdr...

Monica - som ser disney

Anmeld

8. oktober 2010

Plysbjørnen

Monica skriver:

Hvorfor har du sagt op? Og hvorfor har du så lang opsigelse? 3 mdr? Normalt har man 1 mdr...

Monica - som ser disney

Jeg har også kun 1 måned opsigelse. Men min afdeling havde en "låner" fra en anden afdeling, som gik med en fyreseddel. For at min vf kunne nå at få hendes fyreseddel hævet i stykker, var han nød til at have min opsigelse nu.

Grunden til at jeg har sagt op er at jeg skal være hjemmegående husmor (som det så fint hedder). Da jeg er træt af den stress der er i vores familie pga mit arbejde. Synes ikke det er synderligt sjovt at vække børnene 5:00 for at de skal kunne nå at være i bh 6:15 - dp 6:30, tonse afsted på min cykel for at være på arbejde kl 7, arbejde til 15:15, tonse afsted på cykel igen for at hente Bens kl 16:00, Laura 16:15. og være hjemme ca 16:30, lave mad spise ca 17:15, hvor efter børnene skal i bad, og der skal læses og puttes, så de lægger i sengen kl 19:00, da de ellers er umulige at få op dagen efter .

Anmeld

8. oktober 2010

Mary

Maria - og mand, har spist så meget aftensmad - gode bøffer med alt det lækre tilbehør - at slikskålen står helt uberørt 

Anmeld

9. oktober 2010

Astrid P

Astrid - Blev vækket klokken 9.30 til duften af nybagte pandekager... Ikke dårligt med en skøn mand der står tidligt op med prinsessen og lader mor sover længe!

Anmeld

9. oktober 2010

linemus

Line - i Dronkilund med pigerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.