Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

linemus

Line - med mudcake i ovnen (og en lille mudcake-muffin) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Louise mortil4

linemus skriver:

Det er sgi da også irriterende  Men det lyder dejligt at du har lidt ferie med børnene. Skal I bare hygge?

vi skal bare lave ingenting, vi har i ´hvertfald ikke planer om noget inden lørdag i næste weekene. Glæder mig til lidt tid med mine piger, savner dem godt nok i hverdagen.

Anmeld

15. oktober 2010

Marco2

AG - weeeeeeekend  Og er sikker på Emily og jeg skal en tur i "Sukkerstokken" efter jeg atter har været ved lægen og pisse i en kop. Er overbevist om der ingen sukker er i urinen idag 

Anmeld

15. oktober 2010

Siber

linemus skriver:

Line - med mudcake i ovnen (og en lille mudcake-muffin) 

fandema ærgeligt jeg bor sååå langt væk, ellers var jeg kommet forbi, er total kage sulten!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Siber

Marco2 skriver:

AG - weeeeeeekend  Og er sikker på Emily og jeg skal en tur i "Sukkerstokken" efter jeg atter har været ved lægen og pisse i en kop. Er overbevist om der ingen sukker er i urinen idag 

jeg  også

god weekend!

Anmeld

15. oktober 2010

Siber

Rikke - skal om et par timer til ski udsalg, så Johanna også kan få sig et par langren og et par alpin ski, en hjelm og Alma skal have et par skøjter!

I morgen får jeg besøg fra DK, en veninde og hendes datter og jeg glæder mig helt vildt!!!! Så sker der lidt andet i denne "søde" vente tid!

Anmeld

15. oktober 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie - med frisør-date senere i dag.. I'm going for wiiild! Nogen bud?

jeg stemmer for den frække orange røde farve du plejer, men uden krøller. måske med den frisure de andre har sat på

Anmeld

15. oktober 2010

Marco2

AG - hjemkommer fra læge, og uden bemærkninger så slipper for yderligere tiltale. Det blev "fejret" med en tur i sukkerstokken efter en pose bland-selv og 3 lækre flødeboller vi skal smovse i aften til talent

Anmeld

15. oktober 2010

Kaufie

Mette - endelig på barsel......

Anmeld

15. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette - endelig på barsel......

AG - slet ikke misundelig … or …

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.