Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Det har min mor og far. Den står i Aalborg

og hva' ska de så ha' for sårn én?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Lise

ivfmarie skriver:

og hva' ska de så ha' for sårn én?

Tror de har sat den til salg for 14.000, men mon ikke de kan presses lidt. De har købt en ny én, så den gamle står bare og fylder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

Grynt

Siber skriver:

Lyder godt med en uge i London!! Vi overvejer at tage til London i juli, da Andreas vildt gerne vil til koncert, også tager hele fam med. Kan vi spørger efter tips når den tid nærmer sig!!

Spændende (hvis man må kalde det det) med udredningen på tirsdag, håber i får en massse svar, og en gode råd og vejledning.

Knus Siber

det kan du tro du må min ven, bare spørg løs

Og mange tak, håber det "kun" er ADHD!! men skal nok fortælle om nyhederne 

Anmeld

10. oktober 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Tror de har sat den til salg for 14.000, men mon ikke de kan presses lidt. De har købt en ny én, så den gamle står bare og fylder...

Det er liiige sårn én vi leder efter...

Vi har bare ikke lige 14 tusser (endnu).

Hvor længe mon den må stå og fylde??

Anmeld

10. oktober 2010

Mary

Maria - har en lille sweetheart på liiige knap 9 mdr siddende på gulvet da det ikke er søvnen der trækker mest her til aften  Men hvor er hun bare bedårende når hun sidder og ser Borgen og storcharmer sin mor i tide og utide 

Anmeld

10. oktober 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Har efter i nat (den 3.) fundet ud af at den første IKKE var den værste  Havde svært utilfreds baby kl 4 i morges. Satser nu på at 3. nat var den værste.

Da jeg gjorde det med Simon ammede jeg jo også. Der proppede jeg bare en sut i munden på ham, og holdt ham fast indtil han slappede af og suttede på sutten. Og så faldt han i søvn. Det stod på i to nætter, og så var det overstået.

Tak for tip. Så kan det da lade sig gøre og det er godt at vide. Jeg kan bare ikke få aben til at bruge sut, men mon ikke man bare kan holde ham nede.

Held og lykke med projektet!

Knus B

Anmeld

10. oktober 2010

Lise

birgittemarie skriver:

Tak for tip. Så kan det da lade sig gøre og det er godt at vide. Jeg kan bare ikke få aben til at bruge sut, men mon ikke man bare kan holde ham nede.

Held og lykke med projektet!

Knus B

Simon brugte heller ikke sut  Men det begyndte han på herefter... (og stoppede igen 5 mdr senere)

Anmeld

10. oktober 2010

Lise

ivfmarie skriver:

Hvis du er interesseret kan jeg få mutti til at sende nogle flere billeder af vidunderet. Ved fakkertalt ikke om den stadig er parkeret i Aalborg eller om den er taget på vinterferie i Hjallerup i venners lade. Det er nok egentlig det sidste. Den står vist ikke i vejen. Uden helt at vide det. Vil du se flere billeder? Så pb mig din email, så kommer de til dig

Anmeld

10. oktober 2010

Kaufie

Mette, skal vække knægten MED VILJE hver 2. time natten igennem..... Han væltede bagover ned på flisegulvet da vi var ved at udhule græskar i eftermiddags...... Men hvordan SØREN tjekker man at et 3-årit barn kan tale sammenhængende når man vækker ham brutalt efter 2 timers søvn??

Anmeld

10. oktober 2010

Lise

ivfmarie skriver:

NY PRIS: Kr. 12.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.