Siber skriver:
Åh nej søde Birgitte!!!
Hvorfor vågner han? skal han ammes? skriger han? eller hvad sker der?
Jeg spørger fordi vi var det samme igennem med Johanna. Her viste det sig at være ørene!!! Men kan jo også være at han skal til at sove på eget rum!!!!
Knus Siber, der har været det samme igennem, og var helt ude i rotterne. Var bare nødt til at kysse på mine piger hele tiden fordi jeg havde så dårlig samvittighed og havde lyst til at sende sin søde mand hen hvor peberet vokser!!!!
Kram kram kram
og forresten om 3 uger skal jeg til dette natteroderri igen, HVORFOR!!!!!
Kæreste Rikke, nu ingen panik! I får garanteret en sovebaby denne gang, for naturen kan ikke have indrettet det således, at man får to natterodere, for så ville man jo skyde sig selv.
Albert har jo ellers også været rigtigt god til at sove indtil for et par måneder siden, hvor han så begyndte at ville op og ammes hele tiden. Han sover fremragende om dagen, hvor han er klemt fast i Slee Bee'en i barnevognen og derfor ikke kan møfle rundt og vække sig selv.
Jeg tror, det er tænderne, der generer ham nu, for han er i gang med at presse tre ud på én gang, efter slet ikke at have fået nogen før. Stakkels lille mand. Som det ses har jeg lidt mere overskud til at føle med ham denne morgen, fordi jeg har fået lov at sove lidt mere i nat. 
Michael tog ham den første gang, han vågnede, så jeg har kun været oppe med ham kl. 3 og kl. 5 og kl. 7 og jeg tog ham over i sengen kl. 3, så jeg har heller ikke været oppe at rende rundt. Nice.
Men godt du siger det med ørerne. Det skal vi huske at holde lidt øje med, for det har aldrig været et problem for NM, så vi tænker sjældent over det som mulighed.
Har også tænkt lidt over det med eget værelse... Han har hele tiden sovet i tremmeseng og min seng inde på NMs værelse sammen med hende og jeg, så det kan da godt være, han er ved at være træt af at høre på os... Da han var et par måneder sov han nogle gange på sit eget værelse og der sov han i grunden fint... Det var mest mig, der sov dårligt, når jeg ikke kunne høre ham trække vejret.
Måske man skulle spekulere lidt på at prøve at lægge ham derind igen.
Ej altså, tænk I snart har tre børn! Wauw, hvor bliver det dejligt
Bliver spændende at se, hvornår baby melder sin ankomst. Det må være lidt specielt ikke at have sin nøjagtige terminsdato.
Knus fra mig og tak for kram i går - det hjalp!
Birgitte - nu den lykkelige ejer af en Sodastreamer, som husbond gav mig i konegave i går.