Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Lene76

Lene - ska ud og spise også i musikhuset og se/høre elsker mig i natten......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Tut

Har haft en skøn dag med besøg hos Fiona, nu er der under 4 uger til vi får hende hjem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

birgittemarie

Macrolf skriver:

Det var da et seriøst godt tilbud

Det jeg mangler mest er bare termobukserne, så ser om jeg ikke kan finde et billigt helt sæt til hende - men tak alligevel

Det var så lidt. Har du kigget på Trendsales? Der må være noget.

Knus Birgitte - misundelse på Lises projekt ingen mad om natten. Hvordan gør man det med mælk i bappelutterne?

Ikke misundelig på Kaufie - kan godt huske den fæle tid før fødslen, hvor NM også pludseligt intet ville have med mig at gøre. Det begyndte bare 4 mdr. før fødslen og sluttede præcis den dag Alben blev født. Knus til dig.

Anmeld

9. oktober 2010

ivfmarie

Marie - har bare travlt med alt muligt... Er der btw nogen der har en gammel campingvogn de vil sælge?

Anmeld

9. oktober 2010

Lise

ivfmarie skriver:

Marie - har bare travlt med alt muligt... Er der btw nogen der har en gammel campingvogn de vil sælge?

Det har min mor og far. Den står i Aalborg

Anmeld

9. oktober 2010

Lise

birgittemarie skriver:

Knus Birgitte - misundelse på Lises projekt ingen mad om natten. Hvordan gør man det med mælk i bappelutterne?

Har efter i nat (den 3.) fundet ud af at den første IKKE var den værste  Havde svært utilfreds baby kl 4 i morges. Satser nu på at 3. nat var den værste.

Da jeg gjorde det med Simon ammede jeg jo også. Der proppede jeg bare en sut i munden på ham, og holdt ham fast indtil han slappede af og suttede på sutten. Og så faldt han i søvn. Det stod på i to nætter, og så var det overstået.

Anmeld

10. oktober 2010

linemus

Line - har lige hentet ældstesønnen fra hans første spejderlejr (han har været spejder i knap 2 mdr.). Hvor har jeg været spændt på, hvordan det ville gå, og jeg har gået med sommerfugle i maven hele dagen igår. Det er gået SÅ godt, og han er SÅ glad Fedt

Anmeld

10. oktober 2010

Grynt

Grynt, som lige er hjemmevendt efter 1 fantastisk uge i London med mand og søn (Freja blev hjemme ved farmor). Og så er weekenden (fre-søn) gået med at være på et godt ADHD kursus i Middelfart. Tirsdag får vi svar på Frejas udredning, og det er vi virkelige spændte på at høre...så kan vi ligesom komme lidt vidre igen og med endnu mere hjælp/støtte fra forskellige fagfolk/steder fra.

Anmeld

10. oktober 2010

Marco2

AG - kan det godt passe det allerede er søndag eftermiddag, og det er mandag imorgen??

Har haft en pragtfuld weekend som bare ikke skal ende Gider ikke på arbejde imorgen.

Anmeld

10. oktober 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som lige er hjemmevendt efter 1 fantastisk uge i London med mand og søn (Freja blev hjemme ved farmor). Og så er weekenden (fre-søn) gået med at være på et godt ADHD kursus i Middelfart. Tirsdag får vi svar på Frejas udredning, og det er vi virkelige spændte på at høre...så kan vi ligesom komme lidt vidre igen og med endnu mere hjælp/støtte fra forskellige fagfolk/steder fra.

Lyder godt med en uge i London!! Vi overvejer at tage til London i juli, da Andreas vildt gerne vil til koncert, også tager hele fam med. Kan vi spørger efter tips når den tid nærmer sig!!

Spændende (hvis man må kalde det det) med udredningen på tirsdag, håber i får en massse svar, og en gode råd og vejledning.

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.