Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Stumpen

Tut skriver:

JAAAAAA, Nu kører det for vores familie.

Der dumpede et brev ind ad døren i dag fra rejseforsikringen med en erstatning til os for vores Thailands-tur i sommer.

NICE - og der er næsten nok til at vi kan komme en "ny" tur til Thailand.

Er bare SÅ glad for endelig at have lidt medvind i sejlene.

Total nice med medvindet der, det gover lidt håb at vide  Spørger måske dumt, men hvorfor har I fået erstatning, er det en del af forsikringen hvis man bliver syg under sin ferie??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Tut

Stumpen skriver:

Total nice med medvindet der, det gover lidt håb at vide  Spørger måske dumt, men hvorfor har I fået erstatning, er det en del af forsikringen hvis man bliver syg under sin ferie??

Ja pga. at vi havde syge/indlagte børn i 19 ud af 25 dage.

Det er nemmest at jeg lige smider teksten ind om reglerne fra tryg's hjemmeside:

Erstatningsrejse
Hvis en af jer bliver syg eller kommer til skade, og lægen ordinerer hospitalsindlæggelse i mere end halvdelen af ferien, får alle forsikrede en erstatningsrejse.

Ødelagte rejsedøgn
Hvis der ikke kan opnås erstatningsrejse, dækker forsikringen i stedet ødelagte rejsedøgn til forsikrede og 1 medforsikret.

Så vi har fået erstattet ødelagt rejsedøgn i 13 dage for Noah + 1 forældre, og i 6 dage for Nana + en forældre, samt vi har fået erstattet alle de penge vi har lagt ud på tlf. regning, transport til/fra hospital og udlæg for medicin.

Anmeld

5. oktober 2010

Stumpen

Tut skriver:

Det er nemmest at jeg lige smider teksten ind om reglerne fra tryg's hjemmeside:

Erstatningsrejse
Hvis en af jer bliver syg eller kommer til skade, og lægen ordinerer hospitalsindlæggelse i mere end halvdelen af ferien, får alle forsikrede en erstatningsrejse.

Ødelagte rejsedøgn
Hvis der ikke kan opnås erstatningsrejse, dækker forsikringen i stedet ødelagte rejsedøgn til forsikrede og 1 medforsikret.

Så vi har fået erstattet ødelagt rejsedøgn i 13 dage for Noah + 1 forældre, og i 6 dage for Nana + en forældre, samt vi har fået erstattet alle de penge vi har lagt ud på tlf. regning, transport til/fra hospital og udlæg for medicin.

Synes klart det er fair nok, men troede bare ikke forsikringen dækkede sygdom under ferien...

Anja-snart off to zumba

Anmeld

5. oktober 2010

Siber

Rikke - er SÅ TRÆT af at være gravid, og der er ligesom 5 uger endnu!!! hukser ikke det var så slemt de andre gange. SUK

Anmeld

5. oktober 2010

Kaufie

Mette, har fået (brugt) iphone - kan man mon vænne sig til det der touch......??

Anmeld

6. oktober 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, har fået (brugt) iphone - kan man mon vænne sig til det der touch......??

Ja du kan Jeg kan ramme et punktum nu, helt uden at zoome ind

Anmeld

6. oktober 2010

Susan1978

Kaufie skriver:

Bare vent du blir afhængig..

jeg går stort set kun på nettet på den om aftenen. synes det er så skønt at jeg ikke skal logge på den bærbare..  (arbejdscomputer)

Anmeld

6. oktober 2010

Susan1978

Tut skriver:

Erstatningsrejse

Ødelagte rejsedøgn

så er det man er glad for at man tog en rejseforsikring. 

fedt Tut..

Anmeld

7. oktober 2010

birgittemarie

Siber skriver:

Rikke - er SÅ TRÆT af at være gravid, og der er ligesom 5 uger endnu!!! hukser ikke det var så slemt de andre gange. SUK

Stakkels dig. Det er virkeligt hårdt til sidst. Kæmpe krammer og prøv at passe godt på dig selv den sidste tid. Hyg og forkæl dig selv så meget, det overhovedet lader sig gøre.

Knus B

Anmeld

7. oktober 2010

Lise

Lise - fratog i nat mindstebarnets ene måltid (efter aftale med sp), og holdt dermed tidsrummet 23-6 spisefri...og jeg vil betegne det som en succes  Er da lidt træt idag efter at have været en del vågen med klynkende barn, men mon ikke første nat er den værste?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.